Do tejto sekcie môžete pridávať príspevky ohľadne problémov vašich BMW. V čo najrýchlejšom čase vám budeme odpovedať.

Pre odoslanie dotazu je potrebné mať zapnutý JavaScript

Meno:     E-mail:     

Dotaz:

Nezobrazuj e-mail  

 

Dotazy

Oznam: Nakoľko mám problém z kapacitou v guestbooku(príspevky), ktorá je obmedzená na cca. 600 príspevkov, tak som nútený staré príspevky zálohovať a premazávať!
<<first - <previous - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - next> - last>>
Odoslané od Stana dňa August 30, 2018 - 03:12 pm
Zdravím když jsem vyměnil vahu vzduchu na bmw e91 330d musi se udělat adaptace? Uz je to rok
Od výměny az ted jsem zjistil ze se musi udělat je to ještě realne ta adaptace? Dik za info

Odpoveď: Môže to znížíť dymyvosť a zvýšiť mierne výkon, takže určite by som ich robil...
Odoslané od Slavomír dňa August 30, 2018 - 03:11 pm
Ahoj mám bmw f10 525d N57 motor, kolko by u teba stála výmena oleja (mám už kúpený) a čistenie sania?

Odpoveď: Dajte mi viac info do mailu, o čo presne ide...
Odoslané od Branislav dňa August 30, 2018 - 03:10 pm
Zdravím chcel by som sa opýtať mám problém s E39 530d AT. 142kw na diagnostike písalo nerovnomerný chod motora a zdá sa mi že ide na 5 valce auto vôbec nedymi...len snim trasie.Meral som kompresiu tak 1,3,4,5,6 majú 32bar a ten 2-27bar(kompresia meraná za studena)a keď som odpojil vstrekovač tak prestal ten vstrek klepkať ...

Odpoveď: No vyzerá to na poškodenie valca...ale skúste ešte iný vstrek, je možné že zle sedí na sedle a poškodený...
Odoslané od Tomas dňa August 30, 2018 - 03:09 pm
Dobry den maˇ bmw f30 a chcem sa oyptat ci sa da dako vypnut to aby sa predne svetla nestahovali smerom dole ked sa priblizim k oprotiiducemu autu dakujem

Odpoveď: S týmto vám neviem pomôcť..
Odoslané od Aleš dňa August 30, 2018 - 03:04 pm
Dobrý den , diagnostika se spojí jen s motorem a na zbytek nereaguje . Kde může být problém ? E46 320d 110kw 2002

Odpoveď: Možno v obd zásuvke, možno v zbernici...treba pozrieť...
Odoslané od Karol dňa August 22, 2018 - 02:07 pm
Dobrý deň. Dá sa u Vás diagnostikov zisťiť či je vozidlo načipované alebo nieje? X5 e70 3.0d. Rv. 2008. Ďakujem.

Odpoveď: Diagnostikou nie, ale vyčítaním softwaru,alebo jazdou...
Odoslané od Rado dňa August 22, 2018 - 02:06 pm
Dobrý deň, Chcel by som sa spýtať, mám BMW E46 320CD 110kW Coupé. Pri otočení kľúčom na 2 stupeň mi svieti žltá kontrolka Motora a zároveň aj červená kontrolka oleja. Olej nebol ešte menený zatiaľ, len sa chcem spýtať či to môže byť s tým spojené. A ešte jedna záležitosť, pri naštartovaní a vypnutí motora je cítiť mierne zahrkotanie celým autom, potom to prestane a jazdí už vporiadku. Nemal som ešte naftu nikdy pred tým takže neviem ako to chodí.

Odpoveď: Kontrolka má svietiť keď sa neštartuje aj z kontrolkou dobíjania. Ak svieti po naštartovaní, tak sa môže jednať o poruchu snímača oleja...
Odoslané od Dominik dňa August 22, 2018 - 02:04 pm
Dobry, mam bmw e60 525xi 2006 automat. Mam taky problem, ze ked zastavim a drzim brzdu a stojim niekolko sekund, tak mi na pol sekundy padnu otacky na 500, niekedy sa to opakuje aj 3 krat po 2 sekundach. Ale ked vyradim na N tak sa vsetko ukludni. Mam podozrenie na Hydromenič. V servise mi povedali, ze to nemam riesit. Je to nepravidelne. Je den, kedy sa to nestava. Inac vsetko ide ako ma. Aj pocas jazdy drzia otacky aj na tempomate. Len chodim dlhe trate, tak rad by som vedel co to naozaj je a VYMENIT! Za odpoved vopred dakujem :)

Odpoveď: Toto bude robiť motor, nie hydromenič...
Odoslané od Jozef dňa August 22, 2018 - 02:03 pm
Ten rozvod na n46 mi nastavoval zo sadou s číny.Môže byt problém tam že tá sada neni presne zhotovená ? alebo treba nastavit do spravnej polohy aj niečo iné ?

Odpoveď: To neviem povedať....
Odoslané od Alex dňa August 15, 2018 - 09:32 am
E46 320d 110kw rv.2002 regulacny ventil je v pohode a aj podtlaky su v pohode môže to byť nastavenie variability turba?

Odpoveď: Pokiaľ to niekedy chodilo normálne, tak to v turbe nebude...ak ste to tak kúpil tak môže byť problém aj tam...
Odoslané od Marek dňa August 15, 2018 - 09:31 am
Dobrý deň mam e90 330xd 2006.. A mam problém.. po výmene olejov a filtrov mi začalo auto dymit na čierno hlavne keď mu pridám do otáčok tak vypluje hrcu dymu.. Pri normálnej jazde to nevidno

Odpoveď: Možno zlý alebo zle nasadený vzduchový filter...
Odoslané od Jozef dňa August 14, 2018 - 01:25 pm
Dobrý den mám problém s rannym štartovaním(E90 320i),začnú kolísat otácky alebo mi az skape ked naštartujem druhý krat tak uz je to v poriadku.Bol som na diagnostike a ukazala zlý snimac sacej vacky ten sme vymenili ale problem ostal a diagnostika ukazuje to isté tak sme isli dalej vymenili a urobili sme test na solenoid po vymene jedneho taktiez nic.Vyzerá to ze by to mohlo byt nieco s tlakom oleja v nastavovaci vackoveho hriadela kedze diagnostika ukaze stale na saciu vacku.Tak sa chcem spitat ci to môze byt ten nastavovac alebo nieco iné a ci stací vymenit len ten sací alebo sa musia menit oba.

Odpoveď: Od rozvodu, cez tlak olej, aj samotná vanosová hlava...
Odoslané od Lubos dňa August 14, 2018 - 01:24 pm
Dobry den, som po vymene spojky a dvojhmotneho zotrvacniku zn. LUK, avsak je pocut zvuk (link nizsie) pri zosliapnuti a uvolneni spojky, v strede polohy pedalu. Je to pocut iba vonku, vo vnutri nic. Bol som v servise este raz, odbyli ma s tym, ze to je normalne. Mne sa to vsak nezda. Je mozne ze po case to prejde alebo to treba znovu rozobrat a pozriet ?
https://www.youtube.com/watch?v=mvF1GBpTAPQ&feature=youtu.be
Vopred dakujem za odpoved. S pozdravom, Lubos (BMW E91 10/2006)

Odpoveď: Nemá tam byť žiadny zvuk!!!Reklamovať...
Odoslané od Alex dňa August 14, 2018 - 01:21 pm
Zdravím mám problem s bmw e46 320d 110kw rv. 2002 má slabý ťah INPA vyhadzuje 4530 (1297) air charge control podla live data turbo ma turbo slabý tlak čo by to mohlo byť?

Odpoveď: podtlak, regulačný ventil...
Odoslané od Peter dňa August 14, 2018 - 01:23 pm
335d r.v. 2007: stretli ste sa už pri BMW so zvlnenými kotúčmi na zadnej náprave? Boli menené pred rokom, nabehané odvtedy povedzme 25 - 30tis.. Neviem sa zbaviť jemného vibrovania pri brdzení nad cca 120km/h...nejazdím ako pretekár!!!...pri dlhšom brzdení z vyšších rýchlostí sa rozochveje volant viac, ale nie je to nič neznesiteľné. Predné kotúče boli menené asi pred 20 000km za originál BMW. Náprava je novo odkontrolovaná, všetko je pevné, nová geometria, znovuvyvážené kolesá, dva nové silentbloky na ramenách a nové tyčky riadenia s čapmi riadenia. Chvenie neprestalo. Následne test tlmičov a bŕdz: predok úplne v poriadku, všetko pevné, prekontrolované, test nevykázal problémy pri brzdení a na tlmičoch vpredu. Vzadu nerovnomerné brzdenie (repas oboch brzdových strmeňov - zadreté valce, nová brzdovka a odvzdušnenie a prevyváženie kolies, vymenené pakne v ručnej = malé zlepšenie). Je možné, že sa skrivil kotúč/e kvôli potrebe repasu strmeňov? Zadné kotúče nie sú originál BMW, ale ATE. Má zmysel ich sústružiť, alebo sa to po krátkom čase znovu vráti a radšej investovať rovno do originál BMW zadných kotúčov??? Ďakujem za radu.

Odpoveď: Zadne treba original 335d je silné auto....ťažko sa vyjadriť k niečomu čo som nerobil...
Odoslané od Marianna dňa August 10, 2018 - 10:17 am
Dobrý deň,

ako sú tieto teplé dni stava sa mi na mojej e90 M47 že po 40minútach jazdy mi vyskočia kontrolky ABS atd... a následne hned všetko naskoči a pokračujem v jazde... na diag vraj bolo battery manažment a vysoka voltáž.. ked chyby zmazali žiadna chyba nebola nájdena a vraj bateria a alternator su ok (podla diag a cez IBS?) čo to teda môže byť? Na počudovanie ma ale bateria 13 rokov a auto aj tak štartuje na klik.. ktorému komponentu môžu vadiť tieto vyšie teploty pri jazde? že na sekundu vyskoči voltáž? ráno nemám problem ani poobede ak nejsu vyšie teploty ako 33C

Odpoveď: Ak je tam prepätie tak je to vždy alternátor aj keď inokedy dobíja dobre...prípadne treba skontrolovať či je všetko dobre dotiahnuté okolo + terminálu a alternátora...
Odoslané od Marko dňa August 10, 2018 - 10:15 am
Zdravim, chcel by som sa opytat co vsetko je potrebne ked sa riesi repas turba. Myslim tym repas+zevraj su tam diely okolo ktore sa musia vymenit cca 300€
Auto: BMW 530XD 2008 173kw

Dakujem

Odpoveď: Ako ktoré diely by to mali byť? Menia sa tam tesnenia,ale to tak 30€...
Odoslané od Igor dňa August 08, 2018 - 03:19 pm
Zdravim BMW E46 320d 110kw 2002 . Mám problém auto som zhasol za dve hodiny idem naštartovať a štartér iba dva krát pretoči ide na prázdno a sa mi zdá že taký bublotavy zvuk do sania keď to skúšam furt tak isto. Nestretli ste sa stim už niekedy ? Ďakujem za info.

Odpoveď: Treba diag, pozrieť či sa točí reťaz a podľa toho...neviem čo to inak môže byť...stretol som na už z kadečím pri BMW....
Odoslané od Karel dňa August 08, 2018 - 03:18 pm
Dobrý den,

koupil jsem X5, 2012 poškozenou od vandala. Bylo tam rozbité sklo na elektrickém šíbru a byly poškozené pojezdy šíbru, vyměnil jsem celý šíbr z jiného auta r.v.2007 a tento mi nešel úplně dovříť a nešel ani celý otevřít. Sehnal jsem si další šíbr z auta r.v.2013 a ten mi zase nejde otevřít na ventilaci a nejde zavřít vnitřní kryt šíbru (část stropnice). Není přece možný, aby byly oba dva šíbry špatný. Nemusí se to při výměně celého šíbru nějak kódovat ?

Děkuji za odpověď Karel

Odpoveď: Kľudne môžu byť oba vadné,alebo zle namontované. Skúste kalibráciu. Zavrite sa v aute, naštartujete a držte tlačítko vo vetracej polohe kým si neprebehne všetky polohy, ak v niektorej zastaví, tak je niečo zle....čo neviem takto povedať...
Odoslané od Aeš dňa August 07, 2018 - 10:00 am
Dobrý den,

mám BMW E61, 525d 145kW, rok výroby 2010, najeto asi 220.000km. Už asi půl roku mně na volnoběh občas kolísaly otáčky, párkrát se stalo, že mně auto na křižovatce uplně chcíplo, ale vždycky jsem ho nastartoval. Někdy chvíli trvalo, než motor naskočil, ale vždycky motor chytl do 5 vteřin. Tato závada se projevila 1x za 14 dnů a blblo to tak celý den a potom byl zase 14 dnů až 1 měsíc klid. Ted se mi stalo, že auto po ujetí asi 200km chcíplo úplně a nešlo už vůbec nastartovat. Druhý den ráno, když byl motor studený, tak motor normálně chytlo a s autem jsem odjel, od té doby mám strach s autem jezdit. Nevíte v čem by mohla být závada ? Diagnostika napsala závadu : Tlak řídícího ventilu railu, aktivace, přerušený.

Děkuji za radu Kalábek

Dne 11.7. jsem Vám psal, ohledně závady radia a centrálu a závada byla opravdu v kabeláži pátých dveří, tak jak jste mi napsal. Kabeláž jsem si sám vyměnil a všechno mi už funguje.

Děkuji

Odpoveď: Vyzerá to na regulačný ventil tlaku paliva na rampe....vymeniť..

<<first - <previous - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - next> - last>>