Do tejto sekcie môžete pridávať príspevky ohľadne problémov vašich BMW. V čo najrýchlejšom čase vám budeme odpovedať.

Pre odoslanie dotazu je potrebné mať zapnutý JavaScript

Meno:     E-mail:     

Dotaz:

Nezobrazuj e-mail  

 

Dotazy

Oznam: Nakoľko mám problém z kapacitou v guestbooku(príspevky), ktorá je obmedzená na cca. 600 príspevkov, tak som nútený staré príspevky zálohovať a premazávať!
<<first - <previous - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - next> - last>>
Odoslané od Ivo dňa October 02, 2017 - 10:38 am
Zdravím Vás. Riešim momentálne problém, zo vstrekmi na mojej e46, 320d, 110kw. Bmw diagnostika ukázala zlý štvrtý vstrek. Poslali sme pre istotu všetky na stolicu kde zistili, že každý je nejakým spôsobom poškodený a teda je potrebné spraviť repas všetkých styroch aby bola istota že motor pôjde bez problémov. Rád by som vedel Váš názor na takýto repas či sa to oplatí z ekonomického hladiska a trvacnosti motora do buducnosti. Tiež sa chcem spýtať, či poškodenie vstrekov nebude mať vplyv aj na poškodenie ďalšieho dielu ako napríklad vysokotlakoveho čerpadla, čím sa celá už tak nákladná oprava predraží.
Vopred ďakujem za odpoveď.

Odpoveď: Záleží kto robí repas, ja žiadnu OK firmu okrem Bosch nepoznám...
Odoslané od Juraj dňa October 02, 2017 - 10:33 am
Zdravím auto e60 523i 140 kw N53 problemove teplé štarty niekedy točí dlhšie aby motor naskocil volnobeh drží stratu vykonu nepozorujem. Diagnostika nevypise ziadnu chybu ci uz slaby tlak paliva alebo ani ziadny snímač.Vedeli by ste poradiť načo sa zamerať aby sa bezcielne nemenili jednotlive komponenty?

Odpoveď: Ak niesu chyby,ťažko niečo hľadať...
Odoslané od Matej dňa September 27, 2017 - 09:52 am
Zdravím. Nestartuje mi e60 530i,2007 175tis km. Nove vstreky sviecky cievky riad.jednotka pri 150 tis. vsetko menene. a po oprave spravenych cca 22tis km. Dnes jazdil vsetko ok. No teraz nestartuje (ani netoci aj servisaci uz traja boli a nikto nic)
Aj sa buchalo po starteri aj sa startovalo cez kable aj diagnostika zapojena vykaz vhyba riad. jednotka (comu velmi neverim nakolko mam uz 4ty baworak a viem ako to zvykne byt.vsetky poistky ok, precitane 1000 fora oskusane vsetko a stale nereaguje na start. Nieje problem v gombiku na start? Mate prosim skusenost s pod. problemom? (Nejdem do Bmw servisu ani za svet).
Za kazdu reakciu budem velmi vdacni

Odpoveď: Skúste štartér na priamo, na týchto motoroch umierajú zo sekundy...riešil som to viackrát...
Odoslané od Tomáš dňa September 27, 2017 - 09:49 am
Dobry vecer... mam bmw 320d e90 motor M47 250.tis km. Mam taky problem ze ked dam dole hadicu z EGR-ka je tam velke mnozstvo oleja... mal som pred tyzdnom vymontovane EGR a vycistil som ho a ked som pozrel do sania bolo nakomplet po stenach oblepene splodinami a olejom... olej sa trati asi 0,5l na 2000km... z vonku motora neni ziadny naznak vytekania oleja.. + sa mi tratí aj voda... mal som vytiahnutu chladiacu kvapalinu a neboli tam ziadne olejove oka ani nic podobne tomu ze by mi siel olej do chadiacej kvapaliny...a tak isto mi nejde ani voda do oleja.... vzdy ked dolievam vodu a otvorim viecko nadobky na kvapalinu tak to zasici, proste je natlakovany chladiaci system.... motor ide normalne ziadne straty vykonu ani nic podobne... za studena auto dymy na bielo kym sa nezohreje..... neviete mi niekto poradit aka je pricina strat vody a oleja a toho oleja v saní?...dakujem

Odpoveď: Skontrolovať stav turba, odlučovač oleja vymeniť....to na začiatok..
Odoslané od Jani dňa September 27, 2017 - 09:49 am
Dobrý deň. Mám e46 predfacelift a posledný rok mi neustále sa vypalujú predné žiarovky H7 ale aj W5W na obidvoch stranách auta (hľavný svetlomet). Aspoň raz za mesiac sa hlási kontrolka, z toho falošný ,,poplach,, je asi polovina z prípadov, keď žiarovka je dobrá len v ten moment nesvieti. Je to halogen ZKW. Chcem sa spýtať kďe všade hľadať príčinu týchto problémov. Ďakujem

Odpoveď: Ukostrenie konektoru svetlometu skontorolovať...
Odoslané od Dusan dňa September 21, 2017 - 11:53 am
Dobry den,
zvazujem kupu F30 alebo F34 v idealnom pripade s Xdrive. Mal by som par otazok:
1. Je mozne dodatocne doplnit/nainstalovat original NAVI?
2. Aka prevodovka (automat alebo manual) by bola vhodnejsi k Xdrive a preco?
3. Ake mate skusenosti s motorom 325d (160Kw), je spolahlivy?
4. Ake mate skusenosti celkovo s modelom 3GT (F34),odporucali by ste kupu tohto modelu?
Dakujem.
Vas potencionalny zakaznik.

Odpoveď: Treba mi dat viac info do mailu, v akých km plánujete kúpiť auto...
Odoslané od Martin dňa September 21, 2017 - 11:51 am
Zdravim mám bmw 318d 105kw N47D20C e91 po výmene motora a raz za čas (väčšinou za studena) mi kolíšu otáčky na volnobehu cca od 600 niekedy až po 1500 ot. a ja už neviem čo. DPF bolo čistené ale aj tak mi vyhadzuje kontrolku, auto trošku dymí ale iba pri zošliapnuti plynu vypustí kus čierneho dymu a keď dám tempomat tak niekedy začne trochu vynechávať. Neviem či niekto mal také príznaky ale ja už neviem kde by som s tým šiel. Ďakujem.

Odpoveď: Treba riadnu diagnostiku...
Odoslané od Michal dňa September 21, 2017 - 11:55 am
Ahoj mam BMW 1992r. E36 M1/T1 325TD automat 4 rych. 1996 pred časom ma odťahovali v Trnave mal som problem z baterkou a ostali mi svietiť ľavá strana svetiel denne engel eyes a zadna brzda neviem s tym dalej dal som to na osobitný vypínač, ale som druhy majiteľ a ten pôvodný odpalil zadne svela kabelaž zhorela vymenil lavu a pravu stranu.Ale k hlavnemu problemu automat je velmi lenivy ide do vysokych otáčkov nemožem skoro vobec akkcelerovat vtedy ma okolo 4tis./ot vykon žiadny nepravidelný chod motora klepanie za studena alebo pri voľnobehu okolo 960ot/min. Pri cuvani z parkoviska je problem sa pohnuť zniži otáčky na 500 pri maximalnom vytočení volantu je tam tuningovy volant počas jazdi niekedy v nom hrkoce . Prepnem na S ciže asi sport a otáčky na 1 vobec nejdu ani sa auto nepohne z križovatky kým sa nerozkyvam P-ark. D. R. nemnožem dať dole nohu z plynu ani zastaviť na križovatku nepohne sa auto nemá prenos výkonu na kolesa na parkovani otáčky zvyšuje OK olej v prevodovke menený s filtrom ale nie v tej malej nadržke diky

Odpoveď: Sorry,ale tieto autá už neriešim <1996....
Odoslané od Jakub dňa September 21, 2017 - 11:50 am
Dobrý deň

Mám problém s BMW e91 mal som v auguste výmenu oleja aj filtrov a 2x mi resetovali olejový interval ale stále mi tam svieti červené auto a mesiac 5/2017 nevedia mi tento interval zrušiť myslím že som od minulého roka prešiel vyše 15000km(počítam od predposlednej výmeny do dnes, čiže na novom oleji som prešiel asi cca 2000km) a teraz mi pri naštartovaní zasvieti servis a "-60km" netusím už ako sa toho intervalu mám zbaviť.

Vopred ďakujem za odpoveď.

Odpoveď: Treba pozrieť či nemá nejaký problém čidlo+elektrika,alebo budíky...
Odoslané od Marek dňa September 21, 2017 - 11:49 am
Ahoj, mam e91, 318d. Zrazu radio nenajde radia, len signalom najsilnejsie. Ostatne chrcia, resp.nejdu vobec. Odpojila sa antena niekde ? V prechodke v kufri ? Alebo to je ina zavada ? Dakujem za odpoved.

Odpoveď: Od kabeláže v 5tich dveroch, až po anténny zosilňovač.Diag ukáže silu signálu..
Odoslané od Lukáš Valanec dňa September 21, 2017 - 11:48 am
ZDRAVIM VEDELI BY STE MI NAKODOVAT RADIO PROFESSIONAL PODLA MOJHO AUTA

Odpoveď: Treba bolo definovať typ auta...
Odoslané od Peter dňa September 21, 2017 - 11:47 am
Dobry vecer, mam e61 530d Maj 2005 160kw a zacalo mi piskat turbo. Je vela firiem, ktore robia repas turba, no zaujimave je, ze servisaci u ktorych som bol tu v okoli BB to neodporucaju. :-( Vedeli by ste mi dat nejake referencie na dobru firmu na repas turba?...ako dlho trva vymena turba?....nasiel som u vas na stranke, ze to robite vymennym sposobom. Znamena to, ze nove repasovane tam date a stare si nechate na repas?..t.j. ze by sa to urobilo za jeden den? (auto vyuzivam kazdy den). Kolko by ma vysla taka vymena u vas? .co hovorite na repas turba vymenou stredu od firmy Mellet? Dakujem za vsetky zaujimave infa od vas na bmwklub.sk:-)

Odpoveď: Výmenným spôsobom už dlho nie,ale nieje problém zrepasovať vaše...viac mail...
Odoslané od M.r. dňa September 21, 2017 - 11:46 am
Mam bmw E91 320d 07 AT, pri volnobehu alebo pri zaradenom D ked zastavim a stojim.na brzde tak mi klesnu otacky na 500 a auto zadymy niekedy auto zdhasne.a niekedy zasa len otacky padaju o 100-200 v rovnakych intervaloch. Niekedy to prestane ked zapnem klimu.

Odpoveď: Možný problém zo vstrekovačom alebo egr...treba diag!!!
Odoslané od Dano dňa September 05, 2017 - 01:53 pm
Dobry den.Mozete mi spravit cenovu ponuku na vymenu 2ks zhavicov na X3 2006.Motor M47N2.
Este sa chcem spytat,ci je mozne,ze pri tomto type motora pri 164 000km je vytahana rozv.retaz.Dakujem velmi pekne.

Odpoveď: Treba vždy meniť všetky žhaviče+riadiacu jednotku žhavenia, inak vám to žhaviť nebude poriadne...ponuku do mailu keď tak...
Odoslané od peto dňa September 05, 2017 - 01:52 pm
zdravim.bmw e46 318i,87KW rv.2000.chybny volnobezny krokovy motorcek.vymeneny za iny kus z totozneho a pojazdneho auta.otacky kolisu od 1100 do 1600ot/min a pise chybu regulacie volnobehu na diagnostike.chyba sa da vymazat cca na 3-4 sekundy.motor si popridava a poubera a zase vyhodi rovnaku chybu.co stym moze byt?dakujem

Odpoveď: Možno ovládanie toho motorčeka nieje ok,alebo si motor prisáva vzduch....potom napíše chybu voľnobehu....
Odoslané od AK dňa September 05, 2017 - 01:50 pm
Dobrý deň, mohol by som Vás láskavo poprosiť o radu, týka sa to bmw 7 activehybrid 2011 s 91000km kúp.,SR bmw service.či u tohoto auta sú technické alebo iné problemy?? rozmyšlam o kupu spominaního vozidla, veľmi pekne ďakujem.

Odpoveď: Na živo som to auto ešte nikdy nevidel, tak vám ani neviem povedať..:-)))
Odoslané od Vlado dňa September 05, 2017 - 01:50 pm
Dobry den mam taky problem
Mam bmw e81 a pri prudsom zabrzdeni mi pocut hlasne rany, buchot z palivovej nadrze
2 mechanici to uz pozerali cela naprava tuha nic nebucha ani kardan
A vsetci sme sa zhodli ze to ide z nadrze ked sme dali dole zadne sedacky
Bucha to pri plnej tristvtrrke polke a pri stvrt nadrzi slabsie a na rezerve skoro vobec
Viete mi poradit prosim vas ? Dakujem

Odpoveď: Ak to ide z nádrže, čo moc neverím tak treba pozrieť či ta niečo nieje uvolnené aj keď to je divné...pod nádržu je differák,takže to môže aj odtiaľ ísť...
Odoslané od Jozef Hučko dňa August 17, 2017 - 10:10 am
Dobry den opravujete prosim Vas aj vypadane pixely na palubovke?mam e39 dakujem.Hucko

Odpoveď: Nie..
Odoslané od Palo dňa August 17, 2017 - 10:09 am
Dobry den, mam E87 120D, rok 2005 (163k), motor M47/T2, sporadicky zhasina motor za jazdy, po nastartovani opat ide bez obmedzenia vykonu. Na diagnostike BOSCH KTS, vypisalo snimac tlaku vyfukovych plynov, (vymenili sme 13627789219), zhasinanie zmizlo no cca po 3500 km sa opat (prejavuje sa pri zohriatom motore). Stretli ste sa s podobnym problemom? Dakujem za odpoved.

Odpoveď: Stretol viac krát,ale podľa mňa s tým ten snímač nemá nič,teda pokial dpf nieje úplne plné.....chyba bude niekde inde..
Odoslané od Zoli dňa August 16, 2017 - 09:56 am
Ahoj Zdeno. Chcel by som sa Ta opytat ci by si mal cas na diagnostiku a opravu "zvyseneho odberu" co mi hlasi auto (e60 530xd) pred nastartovanim. Zatial som sa len dopatral/odmeral, ze po vypnuti auta je aj po 10 minutach odber okolo 10A . Diky, Zoli

Odpoveď: Treba merať až hodinu....Opravu až po dovolenke...

<<first - <previous - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - next> - last>>