Do tejto sekcie môžete pridávať príspevky ohľadne problémov vašich BMW. V čo najrýchlejšom čase vám budeme odpovedať.

Pre odoslanie dotazu je potrebné mať zapnutý JavaScript

Meno:     E-mail:     

Dotaz:

Nezobrazuj e-mail  

 

Dotazy

Oznam: Nakoľko mám problém z kapacitou v guestbooku(príspevky), ktorá je obmedzená na cca. 600 príspevkov, tak som nútený staré príspevky zálohovať a premazávať!
<<first - <previous - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - next> - last>>
Odoslané od Marcel dňa August 16, 2017 - 09:54 am
Cawko zdeno chcem sa spytat na moju e46 330xd 150kw 2004 rok manual ze ci tam mam aj ja klapky v sani ci teda treba zaslepit a aj egr ventil ci vicistit alebo odstavit??? Dakujem s pozdravom

Odpoveď: Klapky zaslepiť, egr odstaviť...
Odoslané od Dano dňa August 16, 2017 - 09:54 am
Ahoj.Mate skusenost s touto firmou?PR JMJ 1071 . Mam odstraneny filter a chcem ho spat.Bolo by to mozne u vas?Dakujem.

Odpoveď: Žiadne náhrady nefungujú!!!!Vyskúšané, otestované...
Odoslané od Adam dňa August 16, 2017 - 09:49 am
Zdravím, mám 130i rv.2006 a pred dvoma týždňami mi začalo hučať servo alebo niečo v riadení. Keďže je v aute aktívne riadenie, možno je problém aj tam. Po cca. 20km sa hluk zníži a pri prejdení väčšej vzdialenosti to takmer nepočuť. Oleja je v serve dosť, volant ide normálne, tak ako predtým, nie ťažko. Prikladám video.
https://www.youtube.com/watch?v=VRxuDQAkPDs

Vďaka za odpoveď.

S pozdravom,

Krahulec Adam

Odpoveď: S týmto som sa ešte nestretol, ak je tam olej čo má byť,tak môže niečo hučať v čerpadle...
Odoslané od Juraj dňa August 09, 2017 - 10:29 am
Zdravím chcel by som si na svoje auto dať ele. sklápateľné spätne zrkadla akurát tie čo som zohnal sú 3 pin a na mojom aute mám 5 je nejaká možnosť ako to prispôsobiť? Viac popisujem o problému tu + foto https://www.bmwklub.sk/bmw3-e90-e91-e92-e93/spatne-zrkadla-t91803-15.html

Posledný príspevok. Ďakujem za info.

Odpoveď: Nedajú, lebo tie 3pin sú ovládané cez iný druh komunikácie...
Odoslané od Pepino dňa August 09, 2017 - 10:29 am
Dobry den mam e39 2.5 tdi a ztratil se vykon na diag. to pise ridici modul podavaciho cerpadla ale to od posledni opravy odeslo podavaci cerpadlo v podlaze davalo malo a tak to psalo nizky tlak rail.kazdopadne sem vymenil podtlakove vedeni vyrusil ulozeni motoru vymenil vahu vzduchu snimac tlaku sani regulator turba nakonec sem nechal udelat i turbo ale stale bez vykonu.mate nejakou radu co s tim ?dekuji za kazdou radu

Odpoveď: Treba to dač do rúk niekomu kto sa rozumie, zbytočne ste menil xy vecí...
Odoslané od Ján dňa August 09, 2017 - 10:25 am
Dobrý deň, Mám X3 ,2007, 2,0d - Už dlhšiu dobu mám vážny problém s tým že mi počas jazdy motor vypne,objaví sa kontrolka batérie.Zastavím naštartujem a ide akoby nič. Urobí to stále ráno ,keď je auto dlhšie odstavené zhruba po 7 km jazdy. Dva alebo tri krát som bol na profi diagnostike , žiadnu chybu však nezaznamenali. /Regnum i Bavaria Košice/ Auto vykazuje parametre ako keby teraz zišlo z linky. Som z toho zúfalý, lebo je to veľmi nebezpečné a počas jazdy ma to stresuje. Ak niekto má podobnú skúsenosť ,prosím aspoň ma nasmerujte kde hľadať chybu. Dakujem za každú odpoveď a radu.

Odpoveď: Ak zhasne, tak by mala byť chyba zapísaná....takto na diaľku neviem poradiť, skontrolovať napájania, + a - pól, ukostrenie motora...atď...
Odoslané od matus gall dňa August 09, 2017 - 10:23 am
zdravim vas ,potreboval by som poradit ohladom auta bmw e61 530 xd,od kedysom vymenil hydromenic olej a filter mam mensi problem s xd,ked sa stary hydromenic spraval ako keby smykala spojka,xd nerobilo nic zle,ale ako nahle sa dal novy hydromenic a auto ma lepsi a silnejsi zaber,pri otackach asi od 1200 do 1800 sa mi rozvybruje auto ale iba pri zatazi,le posoby to ako od predu. neviete mi poradit v com moze byt problem

Odpoveď: No nejaký problém z xdrive...treba si skontrolovať či to robí, keď sa odpojí...
Odoslané od Martin Banak dňa July 21, 2017 - 10:15 am
dobrý deň, všimol som si jednu vec, auto nemá dobrý ťah od spodných otáčok a to napríklad pri dobrzdení pri križovatke a následnom zošliapnutí plynu sa auto okolo 1.500 - 2.000 otáčok trhá a nejak sa mu nechce plynule rozbehnúť do otáčok, akoby mu chýbalo palivo, trhá sa.

následne mi aj túto ikonu na par sekúnd rozsvieti, stretol sa niekto s podobným problémom prosím? ďakujem

Odpoveď: Nedal ste info a type auta a motore...
Odoslané od Roman dňa July 21, 2017 - 10:13 am
Pekný deň,

BMW 525d rok 12/2013. VIN: D698228. Poprosil by som Vás o radu. Všetko ide a funguje ako má. Len plato vazdu v kufri keď otvorím zadné okno sa nezdvihne (ani dialkovým ani ručne). Keď sme vybrali príslušnú poistku a dali naspäť všetko zafungovalo ako malo. Ale iba raz. Potom zase sa nič nedeje. Plato sa nehýbe. Mechanikcy a elektriky problém asi nebude. Auto bolo dovezené z Rakúska. Bolo komplet v nemčine, teraz je v čestine. Nie je to spôsobené kódovaním ? Je to nepodstatný problém. Ale keď keď je to iba dáka blobosť v kodovaní prečo to neopraviť.

ďakujem za odpoveď.

Roman

Odpoveď: Neviem prečo to nejde, možno diag odhalí chybu...
Odoslané od jano dňa July 21, 2017 - 10:12 am
Ďakujem. Idem hľadať. Môžem jednotku IHKA odpojiť a takto vyskúšať zaspávanie? Čo sa týka prípadnej výmeny CAS je možná iba výmena jednotky a kľúčom a následná registrácia vo win kfp?

Odpoveď: Je to zložitejšie,na tieto úkony mám exteraka....
Odoslané od jano dňa July 12, 2017 - 04:51 pm
Dobrý deň, na e65 mám menší elektroproblém. nefungujú nasledovné jednotky - pravé predné a zadné dvere, pravé predné sedadlo, kúrenie, ktoré bliká a každým bliknutím zopne ventilátor. Tieto problémy boli už v minulosti a boli spôsobené nízkym napätím a odpojením týchto jednotiek. Servis ich odstránil (výmena powermodulu a vonkajšej kľučky) a po dobití bat. OK. V novembri sa mi to stalo opäť ale po prejdení pár km OK. V decembri bola menená bat. 110Ah s nakódovaním v servise, odvtedy OK. Teraz však nepomáha ani nabíjanie. V ISTA-D sú iba chyby vedenia K-CAN jednotiek pr. dverí, pr. sedadla, IHKA, CAS a CA. Bezkľúčové otváranie aj štartovanie funguje. V ISTA-D jednotke powermodul je aktuálny stav dobitia bat. 88 Ah. Na karte histórie stavu batérie je však aktuálny stav nabitia 0Ah. V karte "dôvod odpojenia batérie" je mnoho budiacich signálov a vysoký kľudový odber. Auto zaspáva nasledovne: po cca 30 s zhasne tlačítko CAS, po ďalších 5 sec. sa rozsvieti a takto to robí cyklicky. Po cca 1hod zhasne ovládač sedadiel a po cca ďalšej hodine zhasnú zásuvky 12V (mám tam nabíjačku s diódou). Vymenil som 2x powermodul (použité) s nakódovaním vo win kfp ale jednotky IHKA atď nefungujú a ani zaspávanie sa nezmenilo. Môžete mi poradiť ako ďalej? Mám možnosť kúpiť použitý CAS s kľúčom aj DME motora avšak nie som za montáž použitých vecí a ani neviem či je možné CAS len tak prehadzovať.

Odpoveď: Treba nájsť skrat Kline a potom hľadať dalej....už som videl aj problém z casom, ale tu vám vymena cas a rj motora nepomôže len tak, lebo je na to viazaná aj prevodovka...
Odoslané od Peter Kukucka dňa July 12, 2017 - 04:49 pm
Dobrý den,

Vlastnim BMW 318D / motor N47D20C. Auto som kupil od kolegu ked malo najazdených 39.000km. momentalne ma cca 70.000km. Auto fungovalo/funguje výborne, az kým pred cca 2mesiace dozadu, nezacal naraz na obchvate BA padat výkon a vyhadzovat kontrolku motora (vseobecnu) svietiacu an oranzovo. Nechal som sa odtihnut do Servisu Auto-Motive/ Petrzalka a po diagnostike mi povedali ze je AGR ventil. auto som si prebral, zaplati 800,-E a po cca 10km ma odtiahli naspat. Dlhsie nevedeli prist v com moze byt chyba, medzi tym mi auto vratilis tym ze vypli brzdiacfu klapku, ze mam prejst cca 200km a ked sa neobjavi zavada tak to je chyba. lenze ked som si sadol do auta, presiel som cca 80km , uz som zacal byt kludny :), zase rovnaka vec ... kontrolka motora svietiaca na oranzovo. Ok, nova hypoteza po dalsom odtahu ... privodne kable motora, prhryznute hliodavcom .... kable dodali, vymenili, viacero pracovnikov servisu sa autom dviezli, clekova dali cca 120km a neobjavila sda ziadna zavada. Zapltil som, auto islo bez zavady dodnes, ked som sa vracl do BA zo Zah. Bystrice, po prejdeni tunelu Sitina, mi zrazu preblikla rovnaka kontrolka cca na 1sec. auto fungovalo dalej bez problemov, najzdil som este cca 10km po meste, ked znova vyskocila ta ista kontrolka na cca 1ces. Pytal som sa v BMW ci nahodou to nie je mojim stylom jazdy, ze niekedy nechavam nechtiac motor pod otackami ... vraj to nemoze mat ziadny vplyv na tento druh chyby. Cez výken som dal trasu BA - NT vo velmi sviznom tempe, auto islo ako hodinky. Mame ist s rodinou za cca 2 tyzdne do Chorvatska a mam neprijemny pocit ...Chcem Vas velmi pekne poprosit, ci ste sa nahodou nestrtli zniecim podobnym vo Vasej doterajsej praxi ... DAKUJEM!

Odpoveď: Stretol som sa z veľa vecami,ale bez riadnej diag aby som to videl sa neviem vyjadriť, keďže sa už snažili opraviť,ale bez výsledku...jazda na to vplyv mať nemôže..
Odoslané od Arnold kroslak dňa July 12, 2017 - 04:47 pm
Dobri mam problem s bmw 530d e60 automat nejde sem tam spiatocka zaradit len po neutral to ide co to moze bit??

Odpoveď: Treba pozieť diag,alebo skontrolovať tiahlo...
Odoslané od AK dňa July 12, 2017 - 04:47 pm
Ďakujem veľmi pekne za radu, olej a filtere v prevodovke som menil pri 195000km, tá retaz a olej. čerpadlo ma trochu trápia, dúfam že dalšich 2000km vydrži, manželka má x1 11. 2013 153000, hádam že ešte mame čas na tieto investície, tak potom radčej pojdeme na X1...Ďakujem ešte raz za radu

Odpoveď: :-) snaď hej...
Odoslané od Ak dňa July 03, 2017 - 09:26 am
dobrý deň, mal by som k vám ešte jednu prosbu, mam bmw 520d r. 11.2011, mam už nabehaných 220 000,kúpil som ho pri 180000, roz. reťaz neklepe, prevodovka radí slušne(trochu ťažkopádnejšie ráno ale rýchlo sa normalizuje) nič neklepe a pod. mam tento mesiac cestu do talianska cca 750 km a späť, o auto sa podstivo starám ale bohužiaľ menám čas do dovolenky ísť na dôkladnú prelhľiadku, vedeli by ste mi so svojich skúsenosti povedať či pri tých 220000 je rozumne na ňom ísť na takú dlhšiu cestu?? veľmi pekne ďakujem.

Odpoveď: Na týchto motoroch nieje počuť reťaz, ale zaručené býva už vytahaná po 150tis. km....Ťažko typovať čo auto čaká,ale treba určite ošetriť niektoré veci, napr. čerpadla vstrekovania odchádzali, veľmi nebezpečná vec na financie, servis automatu-olej+filter určite pri tých kom ak nikto nerobil napr...
Odoslané od Palo dňa July 03, 2017 - 09:23 am
Zdravím, mal som dotaz ohľadne BMW e 61 a výmene zadných svetiel pred fcl za svetla po fcl, tiež by som mal záujem o nastavenie niektorých komfortných funkcií. Pracujem v Seredi, mohol by som sa niekedy na budúci týždeň staviť i keď verí, že roboty máte isto dosť...

Odpoveď: Nieje problém to odkomunikovať, treba volať a dohodneme čo treba...
Odoslané od Fero dňa July 03, 2017 - 09:12 am
Ahoj, posielal som ti SS na BMW fóre, pre istotu to dám aj sem.... Ďakujem...
Ahoj Simík,

často čítam tvoje príspevky a zjavne to tých autách a motoroch vieš veľa. Preto si dovolím poprosiť ťa o radu.
BMW X5 E70 3.0SD.... ráno, studený štart, auto ide bez problémov, asi aj okolo zemegule by prešlo. Zastavím na cca hodinku, a odvtedy motor ide ako keby nešlo nízkotlakové turbo. Keď to vychladne, a naštartujem studené, zase to chodí bez problémov.
Z toho by som vylúčil problém s podtlakmi....
Diagnostika píše chybu - Charge Pressure Control Error - číslo chyby 004530. Čiže mala by to byť " regulácia turba ".
A teraz otázka - vieš to vyriešiť ? Teda bez výmeny turba, resp obidvoch ?
Nestretávaš sa z tým, o čom píšu na fórach, že sa tam dostane olej a je to skôr problém " kontaktu " a nie celej regulácie ?
Auto má poctivých 320.000km, jazdím ho od novoty, repas turba bol pred cca 100.000km, robila ho firma, ktorej práci verím.
P.S.: V zime s tým nie je absolútne problém :D

Ďakujem

Fero

Odpoveď: No je tam nejaký problém z ovládaním turbín, veľmi zle hľadateľný, nakoľko je zo zložitý systém podtlakov, ventilov a regulácií...ak nefunguje jedna z nich,tak blbne celý systém...
Odoslané od Miroslav dňa July 03, 2017 - 09:10 am
Zdravím mám E46 pred fl a mám hrdzavý pravý zadný blatník (lem) a aj čásť pod víčkom nádrže. Čiže sú nutné klampiarské práce... Robíte aj toto?

Odpoveď: Dá sa riešiť všetko, viac info +foto poškodenia do mailu...
Odoslané od Palo dňa June 26, 2017 - 10:19 am
Mám BMW e61 pred fcl, zohnal som zadné svetlá po fcl, ale nepasuju káblové svorky, ale že sa to dá urobiť. Poprosím, aký je tam postup, alebo za kým konkrétne sa môžem obrátiť? Díky za info

Odpoveď: Vieme to urobiť, viac info do mailu...
Odoslané od Samuel dňa June 26, 2017 - 10:19 am
dobrý den, potrebujem vymenit selenoidy (elektromagneticke ventily na bmw e90 320i 110kw) mozem tam dat aj náhradu ? alebo musim dat original BMW ??dakujem

Odpoveď: Záleží od značky...ale tie selenoidy často neodchádzajú, skorej rozvody natiahnuté a píše chybu selenoidov napr...

<<first - <previous - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - next> - last>>