Do tejto sekcie môžete pridávať príspevky ohľadne problémov vašich BMW. V čo najrýchlejšom čase vám budeme odpovedať.

Pre odoslanie dotazu je potrebné mať zapnutý JavaScript

Meno:     E-mail:     

Dotaz:

Nezobrazuj e-mail  

 

Dotazy

Oznam: Nakoľko mám problém z kapacitou v guestbooku(príspevky), ktorá je obmedzená na cca. 600 príspevkov, tak som nútený staré príspevky zálohovať a premazávať!
<<first - <previous - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - next> - last>>
Odoslané od Tomi dňa April 07, 2014 - 01:12 pm
Zdravim, planujem kupu jazdenky F10, momentalne som rozhodnuty pre 523i resp. 530i. Chcem 6valec bez turba (menej starosi, vykonovo mi staci).
Na forach sa vela pise o velkom pocte zlyhani HPFP (vysokotlakove cerpadlo) ako aj o zanasani palivoveho systemu karbonom pri tychto modeloch. Chem sa spytat aka je skusenost s tymito problemami je to naozaj take kriticke. Ake naklady generuju tieto chyby (ake su ceny dielov/servisu uvedenych problemov)?
Je to vobec dobra volba dat 30 tisE za jazdenku ked viem ze toto ma zrejme skor ci neskor neminie?
dakujem

Odpoveď: Bohužiaľ korektne sa ti k tomuto problému neviem vyjadriť nakoľko tieto autá moc nechodia, lebo sú v garančkách...tie benzíny od bmw už niesu to čo bývali...:-(
Odoslané od juraj dňa April 07, 2014 - 01:10 pm
nazdar porad prosim e46 330d tautomat ,rv 2001 , toci toci a nenastartuje niekedy po treti krat nikedy polhodina ,vymenil som podavacie som ho nepocul ,snimac vacky bol zateceny cez konektor a stale nic ,uz nevladzem na diagnostike mi dnes nic neukazalo ..dik

Odpoveď: Treba sa s tým ukázať a vyriešim to to.....
Odoslané od Lubo dňa April 07, 2014 - 01:10 pm
Zdravim. Zdochyna mi nahodne auto za jazdy. Palubovka normalne svieti , ako keby sa nič nestalo. Auto ide potom opat normanle nastartovat. Ze by rele ? Určite ste sa stym uz vela krát stretli,

Odpoveď: Neviem o aké auto ide, typ, rok, motor, takže sa mi ťažko vyjadruje...viac info mi dajte do mailu keď tak.....
Odoslané od Tibor dňa April 07, 2014 - 01:09 pm
dobry den.
chcel by som radu o chladiacu kvapalinu do e46 2002 diesel.
chcel by som doliat original kvapalinu do systemu lebo odkedy mam auto nebolo nic doliate ani menene.cca 3roky.
palicka na pod uzaverom na kvapalinu...za svetlometom je uplne dole vlastne ponorene dole ani nevycnieva...uplne ukazuje minuimum.
neviem ci je v celom systeme minimu alebo je tam este vyrovnacia nadrzka a ta je ne minime???
chcel by som doliat 1,5 l novej kvapaliny aby tam volaco bolo...noveho?
neviem ci to tam mozem v celku naliat....a este ci to mam namiesat s destilovanou vodou..??
v proste ci to tam mozem bez volakych problemov doliat aby tam volaco bolo a aby to nevytlacilo atd atd....
dakujem za odpoved

Odpoveď: Treba zistiť, či je tam modrá alebo červená......ono by bolo dobré všetku kvapalinu vypustiť a zarobiť novú a naliať a odvzdušniť....ale ak chcete iba doliať,tak zistite či je tam modrá,alebo červená a dolejte koľko treba....ps:podľa nádržky zistíte koľko je v systéme vody, do nádržky viac ako 0,75L nevlezie sa mi zdá...
Odoslané od Denis Jurkovič dňa April 02, 2014 - 12:05 pm
Dobrý den mam v plane kupit bmw radu 3 rv. 2005 WBAVA71040PR91122
je mozné nejako zistit či sú km skutočné resp čo vsetko diagnostika po kúpe zisti....
dakujem

Odpoveď: Odpoveď v maily...
Odoslané od Pyroco dňa April 02, 2014 - 12:05 pm
Ahoj Simík, píšem z klubu..BMW E46 320d 110kw, prestal mi z ničoho nič fungovať jeden kľúč, tak som sa pozrel na diagnostiku ECU:ZKE5: -Grundmodul V internal error a dalsia chyba je skratoany obvod, ECU:EWS3 - Schluessel Nr.X ungueltig wegen fehlerhafter identifikation.. co sa s tym da spravit?

Odpoveď: Neodomyká,alebo neštartuje???Viac do mailu....
Odoslané od dede dňa April 02, 2014 - 12:03 pm
Zdravim chcela by som sa spýtať či opravujete aj nejaky O-kružok lebo mi vytiekla kvapalina na X5 4,8i rok vyroby je 2007 a kolko to asi stojíííí. Ďakujem

Odpoveď: Osobne to nerobím,ale mám partákov čo to riešia,ale viem že suma je dosť vysoká, je to dosť obtiažná operácia...viac do mailu....
Odoslané od Karol dňa March 31, 2014 - 02:42 pm
DObry den,mam problem s prevodovkou sama si si vyradi do N a po opatovnom zaradeni D sa dostane do nudzoveho rezimu radi len 3 a 5 diagnostika pise chybu 507C a 4F8118 je to bmw E 65 750 najazdene to ma 130 tis mam podozrenie na gumenu prechodku v mechatronike.

Odpoveď: Ťažko povedať, trebo pozrieť čo presne píše, 1.chyba je Parking gear incorrectly engaged,2. chyba je Ratio monitoring, clutch A...viac na tel....
Odoslané od Aďo dňa March 31, 2014 - 02:37 pm
Zdravím, chcel by som Vás požiadať o radu, mam e46 318i 105kw r.v.2002, nevieme si poradiť s odhalením problému s nepravidelným chodom motora pri voľnobehu keď auto stojí- semafor, na dg. bez chýb, už som vymenil aj olejový separátor a senzor na začiatku sania vzduchu,a vzduchová klapka čistá a funkčná, auto dobré ťahá, netrhá, spotreba cca 9l, prosím o radu už som zúfalý...Ďakujem

Odpoveď: Treba pozrieť live hodnoty spalovania...
Odoslané od Roman dňa March 31, 2014 - 02:37 pm
Zdravím. Prosím Vás chcel by som sa spýtať či by sa dalo overiť origo KM na E60 ?
Ďakujem pekne

Odpoveď: Viem cez PC...
Odoslané od Lubomir Kopcek dňa March 31, 2014 - 02:36 pm
Zdravim chcem sa spztat kolko stoji oprava kablov v piatych dverach bmw e61?
Dakujem za info

Odpoveď: Záleží od toho koľko je poškodenej kabeláže...cca 50-100€...viac na mail,alebo tel...
Odoslané od milan dňa March 28, 2014 - 11:44 am
zdravim bmw e60 530d 2004 chcel by som poradit ohladom toho odlucovaca oleja či to treba menit a kde sa to nachadza na motore? dakujem za radu

Odpoveď: Mení sa iba ak je poškodený, nachádza sa vedľa 5 a 6 trysky.....
Odoslané od julio dňa March 28, 2014 - 11:39 am
Zdravím menil som sedačky a po výmene mi ostal svietiť airbag diagnostika píše 5 ignition circuit 1->driver belt stronger chybu nejde zmazať viete mi povedať v com je problém a ako by sa dal riešiť?

Odpoveď: Je to pyropás šoféra, treba skontrolovať kabeláž, konektory, samotný náboj napínača pásu...Ps: neviem o aké auto ide, niektoré autá mali v sedadle ešte jeden pyropás, ktorý naťahoval druhú stranu voči karabíne...
Odoslané od Anton dňa March 27, 2014 - 05:16 pm
Dobri den mam jeden maly problem mam bmw e60 530d 2005 160kw trase mi auto pri brzdeni ked mam nad 120km/h aj volantom trochu mam nove pneu letne pireli p7 blau /245/40r18 original bmw dysky a pol rocne sportove kotuce vrtane zimmerman a keramicke platnicky prosim vas cim by to mohlo byt auto jazdi len vo svajciarsku dakujem

Odpoveď: Môžu byť zvlnené kótúče,ale aj vôla v prednej náprave.....
Odoslané od juaj dňa March 27, 2014 - 05:15 pm
Dobry chcel by som sa spytat po pridani mi z pot kaptaze,ale skor spodom od soferovej strany sici ,fuci ni vzdy a le vetsinou ked mu zaslapnem mam 330d 135 kw ,poradte co mam skontrolovat som pozeral vrchom ale nic ani hadicu ani nic odpojene ta nieje .je to silne ludia sa na to uz otacaju ...dakujem

Odpoveď: Treba skontrolovať či nieje prasknutá hadica, dierka v intercooleri, alebo sanie, a pozorovať či auto dymí.....
Odoslané od Luboš dňa March 27, 2014 - 05:14 pm
Dobry den...nereaguje mi kolecko z ktorym sa ovlada obrazovka na BMW 3 E 90

Odpoveď: Môže byť problém v samotnom ovladači, treba to zdiagnostikovať...
Odoslané od Michal dňa March 27, 2014 - 05:13 pm
Zdravim chcel by som sa spytat ked mi prestal fungovat I drive ze cim to moze byt.. a na diagnostike mi to vyhadzuje ze podpätie. stalo sa mi to raz som stal a rozsvietili sa mi kontrolky tak som vypol motor a uz to iba tocilo a nestartovalo a mosel som to odtiahnut do servisu tam mi povedal ze sa mi odpojil dratok na cerpadle v nadrzi mohlo to spôsobit aj to ? dakujem za radu da sa uvas obednat ?

Odpoveď: Treba urobiť hĺbkovú diagnostiku...neviem takto bez auta povedať kde je problém...(
Odoslané od Tomas dňa March 24, 2014 - 02:43 pm
Mam E90 320dA 2006 a chcem sa spytat ak vymenim vahu vzduchu, ci je potrebne aj cez diagnostiku ju nejak "resetnut" resp. ci si vyzaduje adaptaciu.
A este jedna otazka, ak na turbe odpojim actuator, ako by sa auto malo spravat a v akych otackach. Snazim sa bez diagnostiky identifikovat, ci mam problem s vykonom prave vo vahe, alebo v turbe
Vdaka

Odpoveď: Váha sa testuje iným spôsobom, odpájat reguláciu je hlúposť.....ale pri týchto autách po repase turba občas regulácie blbnú...
Odoslané od tomas dňa March 24, 2014 - 02:49 pm
Dobry den mam bmw E60 530d r.v.2005 tachometer 200000 a chcel by som teraz menit olej v motore v prevodovke a aj v serve a chcel by som sa spytat aky typ olejov by som mal dat do motora do prevodovky a do serva a aj ake mnozstvo dakujem

Odpoveď: Do motora 5w30 - 7,5L, do prevodovky ide špecialny olej origo,alebo náhrada z hlavy typ neviem, do serva klasika červeny hydraulicky....
Odoslané od Marian dňa March 24, 2014 - 03:11 pm
zdravým chcem sa opýtať mam e87 105kw 2008 a nefunguje mi aux a bluetooth diagnostika hlási chybu aká chyba to môže byť? a chcel by som sa s pýtať na váš názor na čip tuning- riadiacej jednotky za poradenie dakujem

Odpoveď: neviem, treba to vidieť...čip tuning nieje problém, riešili sme xy áut aj z týmto motorom.....

<<first - <previous - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - next> - last>>