Do tejto sekcie môžete pridávať príspevky ohľadne problémov vašich BMW. V čo najrýchlejšom čase vám budeme odpovedať.

Pre odoslanie dotazu je potrebné mať zapnutý JavaScript

Meno:     E-mail:     

Dotaz:

Nezobrazuj e-mail  

 

Dotazy

Oznam: Nakoľko mám problém z kapacitou v guestbooku(príspevky), ktorá je obmedzená na cca. 600 príspevkov, tak som nútený staré príspevky zálohovať a premazávať!
<<first - <previous - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - next> - last>>
Odoslané od ivan dňa March 24, 2014 - 03:11 pm
Zdravim.Mam E 65 730d a mal by som dve otazky na vas.1. Po vypnuti motora asi 60 s my vypise ze treba dobit bateriu a po 3 a viac min.sa uplne vypne aj radio a celkovo auto.bateriu ked premeriam tak neni vybita.Kde hladat problem?
A otazka c2. pri rozbiehani auta je citit take trhnutia a hlavne ked chcem z neho dostat nejaky vykon.co by to mohlo robit?

Odpoveď: Akým spôsobom ste určil že batéria je dobrá???Lebo len zmeraním napätia sa to nedá určiť...treba pozrieť či je tam originál, tam by mohla byť už mŕtva,alebo pozrieť ak tam je iná, že či bola registrovaná/kódovaná do auta....čo sa týka trhania tak treba diagnostiku určite,môže to byť tryska, váha vzduchu, automat, egr atď.......
Odoslané od Rudolf Vesely dňa March 24, 2014 - 03:22 pm
ZDRAVIM prosim o radu nezavisle kurenie mi uz fakci len mam problem ze teply vzduch mi ide len zo soferovej polovice spolujazcova strana aj zadok fuka len studeny preco co sa tam stalo ak by sa dalo dake obrazky co mohlo mi tam odyst dakujem za rady a poradenie

Odpoveď: Toto treba pretestovať diagnostikou, na zistenie presnej príčiny, prečo to kúri tak ako to kúri....
Odoslané od ivan dňa March 24, 2014 - 03:22 pm
Dobry den. Chcel som sa opitat či ma x5 e53 3.0d okrem r.jednotky žhavenia aj nejaku pojistku alebo rele. Dakujem.

Odpoveď: Nie nemá....
Odoslané od Tomáš dňa March 24, 2014 - 03:25 pm
Ahoj.Mám e39 540i.Mám problémy s motorom .Výkon auta je nepravidelný vo vyšších otáčkach vobec nema tah. niekedy ani v nižších .Pri studenom motore ide len na volnobechu ked stlačím plyn tak chned zdochne .Nefunguje ani ASC.Diagnostika my vyhodila tieto chybové kódy:115 MAf sensor 139 Map cooling a 74 neznámy kód.Vjednom konektory riadiacej jednotke bolo kvapka vody sktorá skratovala asi 5 pinov .Práve tam je aj zapojený prietokomer.Vysušil som a nastriekal kontaktným sprejom ale nič.Skúšal som aj vyčistit prietokomer lebo ked odpojím tak žiadna reakcia nie je .Pokazený prietokomer može sposobovat tieto chyby a chybu Asc? dakujem vopred za radu

Odpoveď: Treba to vidieť, takto sa vám neviem k tomu vyjadriť, treba to poriadne zdiagnostikovať a skontrolovať elektricky....
Odoslané od Martin91 dňa March 24, 2014 - 03:26 pm
Zdravím.. Mám E46 316i r.v. 1999 a mám problémy s otáčkami na voľnobehu.. veľmi kolíšu, niekedy až na 400 potom vyletia na 1000, robí to niekedy aj za studena, ale častejšie po nejakej jazde kedy je už motor zahriaty. Sem tam mi zasekáva plynový pedál, najmä keď auto dlhšie stálo.. nečistil som voľnobežný ventil ani škrtiacu klapku..Veľmi pekne ďakujem za radu

Odpoveď: Môže to byť od separátora, až cez veci ktoré ste písal...treba na to mrknúť...
Odoslané od richard dňa March 24, 2014 - 03:26 pm
Sam som ho vyberal...molitan tam bol...takze tak.

Odpoveď: No zvláštne...)))
Odoslané od richard dňa March 19, 2014 - 10:57 am
Vies co turbo je nove...separator bol svtym molitanom uplne va kasu..inak zacalo piskat od vymeny separatora..nemusi byt original separator???

Odpoveď: Keď máš E90 tak tá nemala molitanový separator, ale plastový(molitanové mali staré E46 a E39)....no možno to píska inde, ako v turbe....
Odoslané od richard dňa March 18, 2014 - 01:04 pm
Mam bmw e90 320D M47

Odpoveď: Odpoveď vyššie...
Odoslané od richard dňa March 18, 2014 - 01:04 pm
Ahoj..pisem ti z klubu...je tam podmienka menit separator oleja.myslis ze musi byt original z bmw..pisu ze koli tomu moze turbo piskat...a to mi aj piska

Odpoveď: Mení sa len keď je poškodený, ale inak máš bezúdržbový takže nie,ale pozerám že máš E90 a tam je Mitsubishi turbo a tie sú kazivé turbá, takže pozor a to aby sa nerozletelo a nedošlo k samozápalu.,životnosť práve týchto túrb je 150-200.000km....
Odoslané od Juraj dňa March 17, 2014 - 02:59 pm
Zdravim.mam e46 320d 100kw r.v.2000.na tomto rocniku pokial sa dava nova vaha vzduchu treba "naprogramovat RJ"aby komunikovala s novsimi MAF.OTAZKA znie treba len adaptovat vahu alebo update softu alebo co je to NAPROGRAMOVANIE a aka je cenova relacia.vopred vdaka

Odpoveď: Túto operáciu nerobím....je to akési preprogramovanie rj...
Odoslané od tibors dňa March 17, 2014 - 02:55 pm
zdravim hcem sa opytat menil som diody v kruzkoch na mojej e91 a po vypnuti mi jedčen kruzok stale svieti no sice kusok slabsie ako za normalu...nemoze to byt zlym zapojenim diody???

Odpoveď: No nemalo by to svietiť po vypnutí,ale môžu to spôsobovať lacné led žiarovky....
Odoslané od dusan dňa March 17, 2014 - 02:44 pm
Mam e 39 525 tds auto super len mam maly palubny a ukazuje mi len teplotu.kupil som novu bc packu no chyba mi k nej jeden kabel skadial ho natiahnu kde ho mam napojit aby my ukazovalo spotrebu..dakujem za radu...

Odpoveď: Na E46 sa to muselo kódovať aby to fungovalo, na E39 to bude podobné, kábliky by tam mali byť pripojené, jeden ide do budíkov, druhý ide na kostru vozidla....
Odoslané od Michal dňa March 17, 2014 - 02:37 pm
zdravim chcel by som sa spytat ked mi svieti kontrolka motora kôli PDF filtru co stym ci ho staci vycistit alebo odstranit a co by to stalo dakujem.

Odpoveď: Vyčistenie je iba krátkodobá záležitosť....viac info o možnostiach do mailu keď tak....
Odoslané od jojo dňa March 17, 2014 - 02:33 pm
mozete mi poslat casovanie rozvodov na E91 typ N47D20A ,da sa retaz vymenit aj zo zadu motora alebo cely motor von

Odpoveď: Dá sa to robiť aj na aute,ale je to masarina, ktorá môže časom začať tiecť....
Odoslané od Brano dňa March 17, 2014 - 02:34 pm
Zdravim ešte by som sa chcel spýtať na tu E 70 X5 4,8i su tri tipy tak ktorý by ste z nich odporučil 257kw,261kw alebo 265kw. ďakujem

Odpoveď: Asi tu najvýkonnejšiu....ale hardwarovo sú myslím rovnaké....
Odoslané od Andrej dňa March 17, 2014 - 02:31 pm
Zdravim ,mam dva problemy mam bmw E91 320d rv 05 prvy problem je ze som na skusal davat HID xenony a odtedy mi vypisujem stale chyby aj ked som tam vratil ziarovky kdesi som cital ze to treba nastavit RJ svetil.Druhy klasika nejde mi DO klucom otvarat a pozeral som modul pod klucom uz to kdosi robil a je to krizom krazom popreletovavane tak bude to treba nove,kolko by to vsetko vyslo?dakujem

Odpoveď: Neviem sa vyjadriť o cene, musel by tom to vidieť...záleží od toho čo všetko tam je zbastené....
Odoslané od Renda dňa March 17, 2014 - 02:29 pm
Prosim o radu jak vynulovat symbol hodin po vymene brzdove kapaliny ma E53 r.v 2006. v servisnim menu. Moc dekuji.

Odpoveď: Ja to robím cez PC,ale na youtube je myslím návod ako sa to dá urobiť cez budíky....
Odoslané od lukas dňa March 11, 2014 - 11:19 am
Cauko, menil som na e65 2006 vo volante switch ci jak sa to vola,pretoze mi svietilo na palubovke oranzovy vykricnik so sipkou po obvode ked som pohol volantom...chcem sa spytat ci to treba po vymene vymazat alebo to ma zmyznut same? Pretoze nezmyzlo :-(

Odpoveď: Určite ho treba nakalibrovať a nakódovať podla výbavy, robil som to xy krát...
Odoslané od Jozef dňa March 11, 2014 - 11:18 am
Zdravím mam BMW e39 r.v 1999 Automat, už sa mi dva krát stalo že sa rozsvietilo ozubene koliesko s vykričníkom a auto prestalo mať tah ako keby šmýkala spojka , múže mať nato niaky vplyv aj to že je vadný snímač ABS ?Alebo čo to može robiť ? Za odpoveď Ďakujem

Odpoveď: Treba najprv vyriešiť ABS, až potom sa pozrieť na automat....pre správne fungovanie automatu musí byť abs v poriadku...ale može byť problém aj z prevodovkou, na E39 nič výnimočné, ale nemaľujme čerta na sklo..)))
Odoslané od David dňa March 11, 2014 - 11:16 am
Zdravicko mam taku ozacku mam BMW E46 320d rv 2004 auto mi papa olej zozerie ho dost pod autom mlaka nezostava takze ho pravdepodobne spaluje a vsimol som si ze ked nastartujem necham chvilku bezat motor a pohnem sa tam strasne zadymi(neviem ci to je modry alebo biely dym, to roby aj pri zohriatom motore) potom ako som rozbenuty pridam tem dym uz neide.... je to mozne ze to je tubro? Dakujem velmi pekne

Odpoveď: Treba skontrolovať vôľu na turbe a olejový separator, len cez tieto veci najčastejšie žerie olej E46 320D...

<<first - <previous - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - next> - last>>