Do tejto sekcie môžete pridávať príspevky ohľadne problémov vašich BMW. V čo najrýchlejšom čase vám budeme odpovedať.

Pre odoslanie dotazu je potrebné mať zapnutý JavaScript

Meno:     E-mail:     

Dotaz:

Nezobrazuj e-mail  

 

Dotazy

Oznam: Nakoľko mám problém z kapacitou v guestbooku(príspevky), ktorá je obmedzená na cca. 600 príspevkov, tak som nútený staré príspevky zálohovať a premazávať!
<<first - <previous - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - next> - last>>
Odoslané od Peter Tokoš dňa November 20, 2013 - 02:28 pm
Dobrý deň,

mám BMW E46 320D 100kW r.v.2000 a problém : pri nastartovaní motoru mi kolísajú otáčky 500 - 1000...ručička na otáčkomeru poskakuje hore dole a když jedu s tým , tak to nechce zároveň vôbec ťahať - nemá to žiadny výkon, a rozjížda sa to velmi pomaly.
Prosím o radu.
Ďakujem
S pozdravom Peter Tokoš

Odpoveď: Treba diagnostiku...čerpadlo, alebo trysky,alebo nejaký problém z elektrikou,alebo nefungujúci egr ventil...atď..
Odoslané od palo dňa November 20, 2013 - 02:27 pm
zdravim mam bmw e 46 320D r.v2001 na volnobech sa mi trasie cele auto silenbloky ma agregate by mali byt ok tak neviem co to moze byt vdaka za odpoved

Odpoveď: Trysky,alebo zotrvačník,alebo silentbloky, slovo mali by byť nemám rád, keď to neviete na 100%...)))
Odoslané od Lukas dňa November 20, 2013 - 02:25 pm
dobry den mam e90 ,2007 a rad by som dal tam denne svietenie na dialkove svetla mam xenon teraz som prave mimo sk a ale 5 decembra by som sa mal naspet vracat mozem sa zastavit hned alebo sa treba objednat...?dakujem vopred za odpoved

Odpoveď: Nieje problém, ozvite sa mi do mailu par dní dopredu. Pondelok- piatok...
Odoslané od Marek dňa November 20, 2013 - 02:23 pm
Dobrý deň, priatelka má problém na BMW E36 318i M40 r.v.1993. Ide o to že motor dosť hlučne klepoce. Aj za studena aj za tepla. Od naštartovania stále. Pred skoro dvoma rokmi bola menená vačka a hydroštely. Ak by to išlo vyriešiť u Vás rád by som sa dohodol na nejakom termíne. Vopred ďakujem.

Odpoveď: Veľmi rád by som vám pomohol, ale z týmito autami sa bohužiaľ nezaoberám, taktiež na to nemám PC...(((
Odoslané od riso dňa November 08, 2013 - 11:59 pm
Dobry den,
mam problem s prehrievanim motora na 318 tds compact.
Vsetko bolo OK az kym som nenechal auto mesiac odstavene.
Nasledne som na nom isiel do mesta (cca 10 km) a teplota stupla uplne na maximum.
Kurenie bolo nastavene na max a do interieru fukal iba studeny vzduch.
Moze to byt termostatom alebo je to iny problem?
Dakujem za radu

Odpoveď: Môže to byť termostat,ale aj stratená voda z chladiča....
Odoslané od lubos dňa November 04, 2013 - 07:25 pm
Ahoj, mam e46, 320d, 1999. chcel by som sa spytat kolko stoji oprava paraboliek na xenonoch. Vecer mi to slabo svieti. dalej sa chcem spytat na blikanie jedneho xenonu a niekedy sa uplne vypne. zcne zase svietit az ked vypnem a zapnem svetla. Dakujem za odpoved

Odpoveď: Problém je do tohoto predfaceliftu zohnať optiku, ale dal by som vám tam rovno bixenon....cena opravy je okolo 200€ za pár ak donesiete svetlá vymontované...svietivosť nového svetlometu...
Odoslané od Dusan dňa November 04, 2013 - 07:21 pm
Zdravim,
Mam BMW 318d combi. rv 2006 .za posledne dva tyzdne zacalo auto zle startovat.Niekedy nastartuje na prvy krat niekedy na druhy alebo dokonca treti.auto ma najazdenych 240 000 momentalne...ked nastartuje vsetko vyzera ok...mozu to byt zhavice ?ako to zistim ?

Odpoveď: Môžu to byť žhaviče,ale aj tryska, bez diag sa nepohneme...
Odoslané od Thomas dňa November 04, 2013 - 07:20 pm
mam problem s bmw e46 320d 110kw nestartuje toci motor a nedokaze naskocit, uz je to aj za studena aj za tepla na diagnostike vyhodilo slaby tlak paliva tak sa menilo palivove cerpadlo ale pri vymene sa zistilo ze aj to stare funguje a ze baterka bola zla tak sa vratilo moje stare cerpadlo a kupil som novu batreku ale hned v ten dej ako bola nahodena nova baterka opat nenastartovalo..... takze v pondelok idem znov ana diagnostiku a predpokladam ze opat vyhodi tu istu chybu... ps ked to startovalo bolo pocut cerpadlo palivove ze taha tak 3-5 sekund a ked nestaruje tak taha vkuse aj 30s a nehyti motor nic.. pred 2000km meneny palivovy filter dakujem

Odpoveď: No niekde padá tlak...diagnostik by to mal vedieť identifikovať...v live hodnotách, takto keď to nevidím, tak neviem poradiť, môže to byť čerpadlo, tryska, senzor, ventil atď...
Odoslané od ciko46fl dňa October 31, 2013 - 03:47 pm
Zdravím. Mám nasledovný problém. Auto mi občas nechce naštartovať, tj. Neroztoci starter. Diagnostika bez chyby, ked auto roztlacim tak naštartuje. V minule som roztlacal ale nechytilo /malo miesta/ a potom sa uz dalo cez starter. Pravdepodobne chyba štartéra, ale urobí to jeden krát z desiatich .
Viete mi prosím Vás poradiť čo s tým môže byť poprípade ako zistiť chybu. K starteru je asi viete aký pristup na p...u tak neviem ako by som odmeral napajanie a kostru či doňho vôbec ide. Inak pri neúspešnom štarte ani netukne.
Diki moc za rady.

Odpoveď: Akí auto, typ, motor, rok, výkon, tieto všetky info potrebujem k tomu aby som mohol odpovedať.....do mailu viac info...
Odoslané od dano dňa October 31, 2013 - 03:46 pm
ahoj, bmw 320 e46 100kw 2000 sedan,
1. svieti kontrolka otvorenia zadneho kufra, kufor je pritom zatvoreny, da sa odomknut aj zamknut klucom aj centralnym. pri zatvoreni svetlo v kufri zhasne.
2.pri jazde a pridavani plynu na 3, 4, 5 stupni medzi otackami 2000 2200 az 2500 auto na prib. 3 sekundy pridusi po prekroceni 2500 pokracuje normal. obmedzujuci moment napr. pri predbiehani. vaha vzduchu nova.
dakujem

Odpoveď: Problém bude z elektrikou, čo sa týka kufra, bežný problém na E46 a čo sa týka výkonu, treba diagnostiku,ale vidím to na reguláciu turba...
Odoslané od Antoan dňa October 31, 2013 - 03:45 pm
nazdar :)
automat prevodovka mi povedala že diky-dovi včera v BA..
iba som tlačil plyn a otačky išli hore ani nepreradoval, akoby nebola v nej ziadna rychlost. hodilo aj nudzovy rezim, co sa mi uz sem tam stalo, ale isiel este. tak som zadochol o 5min nastartoval, dam D-čko pohne sa ale zas ptm išli hore otačky a auto sa iba dokotulalo.. :S ,, ked trocha vychladol nastartoval som tak hučalo nieco z prevodovky, dam D pohlo sa dopredu a ptm nic. vyplo ju akoby..
nevie niekto čo snim môže byť? žeby KO už? Vdaka za odpovede.
(e39 530dA 142kw / 392tis. KM)

Odpoveď: Je zázrak, že vlastne prevodovka vydržala toľko km, bežne tak 250 000km.....treba ju dat prevodovkárovi, ten už si s nou poradí...
Odoslané od Jaro dňa October 31, 2013 - 03:50 pm
Zdravim. Ake rozmery ma pletenec na BMW e46 330d 135kw 2001. Dakujem za odpoved.

Odpoveď: Neviem, už si nepamätám...(((
Odoslané od Patrik dňa October 31, 2013 - 03:43 pm
ahoj viete mi poradit s demontažov servo riadenia E46-330xd Potrebujem poradit ako ho viberiem von z auta vsetko mam odpojene a povolene. za radu vopred dakujem

Odpoveď: Sorry,ale z hlavy ma to absolútne nenapadá, keď to nevidím...(((
Odoslané od Marek Ščibrany dňa October 28, 2013 - 12:30 am
zdravím, mám dotaz vlastním alfa romeo 147 1,9 JTD 85KW rv 2003 a potreboval by som na neho namontovat pred ohrev bloku motora ..id čislo motora je 937A2000 .

Odpoveď: Bohužiaľ týmto autám sa nevenujem...((((
Odoslané od Tomáš dňa October 28, 2013 - 12:30 am
Zdravim Vas,
Vlastnim BMW e60 2003 530d 160kw , mam dve otazocky, bol som na bmw diag. a okrem vahy vzduchu mi nic nenacitala, ani po dlhom hladany zavady. Moj hlavny problem je ze po nastartovani mi cca 30s vobec nereaguju rucicky na budikoch, az potom ako keby sa zobudily, co to moze byt ? a este o jednu vec by som Vas poprosil, idem objednavat nove repas. TURBO na tento motor, a neviem ci je s elektrikov alebo bez, neviete poradit, pripadne aj cenu u vas povedat ? :) dakujem

Odpoveď: na tie budíky treba pozrieť a čo sa týka turba, ak máte DPF a tak je elektronické ak nie,tak je podtlakové...
Odoslané od tom dňa October 28, 2013 - 12:28 am
Zdravim, mam este jednu otazku....? kluc som rozobral, mikrospinace su v poriadku aj pri stlaceni mikrospinaca prichadza k poklesu prudu na baterke z 3,4 na 3 volty, z toho usudzujem, že kluc by mohol byt v poriadku..... Nebude chyba v prijmaci signálu v aute? Kde sa vôbec ta antena nachádza? Viete mi poradit?

Odpoveď: Fakt mi je ťažko sa vyjadriť, skúsiť spárovať viac krát, ak nepôjde skontrolovať napájanie antény a ak nepôjde aj tak, tak hľadať chybu v kľúči...
Odoslané od Tom dňa October 24, 2013 - 11:21 am
Zdravim, poterboval by som poradiť. Mám BMW X5 E53 a prestalo mi fungovať dialkové v kľúči. Skusil som vymeniť baterku a spárovať kľúč ale spárovanie neprebehlo.

Odpoveď: Ak to nejde, môže byť aj problém v klúči...
Odoslané od Duso dňa October 24, 2013 - 11:21 am
Ahoj mám BMW 325 d E90 2008 diagnostika udáva chybu žhaviaca sviečka 1 a 2 valca, aktivácia. Žhaviče som menil. Ďakujem

Odpoveď: Žhaviaca jednotka....
Odoslané od bystrik dňa October 24, 2013 - 11:20 am
chcem sa spytat mam take selijake starty mam 320d 110kw . vacsinou mi startuje dobre, ale niekedy sa stane take nieco mi to pripada jak volakedy stare embecky, ze ked boli puzdra v starteri vydrate a potom to tak startovalo ako keby zasekavalo.ale ked v tom okamyhu vypnem klucik a znova to skusim tak je to take jak keby sa nic nestalo.aeste mi mizne voda.pary mi len v zime aj to len nejake 4 minuty a potom ok.diky moc za radu

Odpoveď: Môžu byť na štartéry púzdra vydraté a čo sa týka vody, často je to termostat,alebo vodná pumpa...treba to pozrieť....
Odoslané od Petre dňa October 18, 2013 - 11:13 am
Dobry den...nefuka mi teply vzduch len studeny...povedali mi ze jedna klapka nefunguje..viete mi povedat kde sa ta klapka nachadza a kolko stoji?

Odpoveď: Bohužiaľ neviem, lebo neviem o aké auto ide a typ....cez diag mal zistiť presne...

<<first - <previous - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - next> - last>>