Do tejto sekcie môžete pridávať príspevky ohľadne problémov vašich BMW. V čo najrýchlejšom čase vám budeme odpovedať.

Pre odoslanie dotazu je potrebné mať zapnutý JavaScript

Meno:     E-mail:     

Dotaz:

Nezobrazuj e-mail  

 

Dotazy

Oznam: Nakoľko mám problém z kapacitou v guestbooku(príspevky), ktorá je obmedzená na cca. 600 príspevkov, tak som nútený staré príspevky zálohovať a premazávať!
<<first - <previous - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - next> - last>>
Odoslané od renault dňa February 11, 2014 - 01:11 am
zdravím .chcem sa spytat na E87 120kw motor,manual prevodovka:
TEPLOTA Chladiacej zmesi je počas jazdy 78 stupnov.to je dobré či nie?lebo zvysila sa mi spotreba

Odpoveď: Termostaty na 100%....mala by mať 89-95st.
Odoslané od rado dňa February 11, 2014 - 01:10 am
vlastne mam ho tam ten dpf len neviem ako zistim či je funkčny alebo vykuchany či ako tomu hovoria po odstraneni e60 530d

Odpoveď: Podľa sadzí v koncovke výfuku,ak tam je mala by byť čistá....
Odoslané od MIRO dňa February 11, 2014 - 01:08 am
Dobrý deň
Mám BMW E91 model 330i, manuál, r.v. 2006 a mám problém, že pri zohriatom motore mi jemne kolíše ručička otáčok na volnobehu. Vymenil som senzor klepania, tiež som kúpil prípravok na čistenie vstrekovania od Liqui moly, ale problém pretrváva

Odpoveď: Ak je kolísanie výraznejšie,diag by ho mala zachytiť....Separátor bol menený?Ak má auto nad 150tis mal by byť....
Odoslané od Imrich dňa February 11, 2014 - 01:06 am
BMW E90 325i benzín, manuálna prevodovka, 2 x menený orig. termostat. Po odvzdušnení auto niekolko dni hreje dobre pri akejkolvek teplote kurenia. Po par dnoch auto po naštartovani zohreje vodu do prevadzkovej teploty, chvilu ju drží a tak klesne na 75 stupnov a je jedno ako je kurenie nastavené.

Odpoveď: Neviem,čo by to mohlo spôsobovať,ak sú origo diely priamo z bmw....:(
Odoslané od toki55 dňa February 06, 2014 - 01:13 am
Dobrý deň
Je to trápne ale potreboval by som vedieť kde nájde všetky filtre na F07 GT,aby som ich mohol skontrolovať či boli fakt vymenené idem totiž na garančnú prehliadku do KOŠÍC!!! Ďakujem

Odpoveď: Povedzte že chcete byť pri aute,to je najlepšia garancia....Neviem aky motor,ale aj tak skontrolujete max vzduchový a peľové.....
Odoslané od Kovács dňa February 06, 2014 - 01:10 am
dobry den,vymenil som egr aj hlavny termostat na e60 ajtak mam max. 72stupnovovu vodu.co vy na to?dakujem

Odpoveď: Ak ste použil originál diely a auto je automat,tak mám riešenie.....
Odoslané od Imrich dňa February 06, 2014 - 01:08 am
Prajem pekný deň, vlastním BMW e90 325i r.v.2005 manuál a potreboval by som poradiť. Motor sa po zohriati na prevádzkovu teplotu začne chladiť a následne teplotu udržiava medzi 75-80 stupnami. Na aute bol dva krát vymenený termostat. Po odvzdušnení auto niekoľko dni ide dobre a tak sa problém opakuje. Ďakujem za odpoveď.

Odpoveď: Použili sa origináli predpokladám,ťažko sa vyjadriť,je to automat?Ochladi sa aj pri ubratom kúrení?...
Odoslané od rene kišš dňa February 06, 2014 - 01:06 am
zdravím mám problém s nezavislym kurením na e60 .zapnem nastartuje ap minute sa vypne

Odpoveď: Má nejakú poruchu,viem to diagnostikovať,aj opraviť.....
Odoslané od milan dňa February 03, 2014 - 04:00 pm
dobry den,chcel by som poradit mam bmw e60 3liter diesel 160kw a na volnobehu ako keby mi vynehaval motor ma to taky zvlastny zvuk a za studena aj trasie motor ale vo višich otačkach ide pekne mozte mi poradit čo tam asi može byt ? pripadne či to odhaly diagnostika? nabehane mam 228000km dakujem za radu a info.......

Odpoveď: Diagnostika musí určiť príčinu zlého chodu, ale typujem na vstrekovač...ale možné je aj poškodenie motora od vstreku, ak sa s tým dlhšie nič nerobilo, práve som riešil jednu 730d a tam už bol motor poškodený...(((..preto čím skorej kvalitnú diagnostiku, ktorá odhalí chybu...
Odoslané od bohus dňa February 02, 2014 - 01:49 am
Zdravim sporadicky mi zasvieti kontrolka dpf filtra ze je upchaty na 50% ako ho mozem zregenerovat jazdou je to mozne? vdaka

Odpoveď: V urcitých prípadoch áno,ale musia byť splené určité podmienky regenerácie,teplota motora,konštantná rychlosť atď,veľmi záleží od toho ako veľmi je upchatý,idrive to nevie zistiť....
Odoslané od MADxface dňa February 02, 2014 - 01:46 am
Ahoj, montujes aj tajné vypínače?

Odpoveď: Aj....viac mail alebo tel...
Odoslané od Peter dňa February 02, 2014 - 01:45 am
mam uz aktivovane aby blikali smerovky pri zamknuti a odomknuti a stale to nejde kde moze byt chyba ?

Odpoveď: Neviem treba to vidieť....
Odoslané od Rasťo dňa February 01, 2014 - 12:09 am
Mám E46 r.v. 10/98 a otázka je...po naštartovaní sa o chvíľu rozsvieti na oranžovo kontrolka oleja a asi po 3-4 sek zhasne...čím to môže byť. Druhá ..pri zamykaní auta mi neprebliknú smerovky...vypisuje chybu 07...modul

Odpoveď: Tu prvú chybu som opisoval veľa krát na klube,može to byť kabeláž k samotnému čidlu oleja,alebo konektor(ten som mal ja vyhnitý),alebo samotné čidlo.50% E46 má s tým problém.To že nebliknú smerovky,môže byť tým že alarm si z nejakého dôvodu myslí, že nieje zatvorené auto,samozrejme za predpokladu že predtým to fungovalo....treba pozrieť.....
Odoslané od graban dňa February 01, 2014 - 12:10 am
dobry den,mam bmw 535d,r.v.feb.2007,neviem aky je tam separator oleja aci ho treba menit,dakujem

Odpoveď: Bezúdržbový.....
Odoslané od Lubomír dňa February 01, 2014 - 12:12 am
Ahoj ešte raz chcel by som sa spytať kde sa nachádza relé žhavenia a akým spôsobom sa k nemu dostanem ,E65 730D r.v.2004

Odpoveď: Pod sacím potrubím,pod vodným kolenom....Treba zhodiť dekle motora,peľevé filtré,torpédo,odpojiť samotné sánie....atď....
Odoslané od Lubomír dňa February 01, 2014 - 12:14 am
Zdravím koľko mozem nabehat km po original BMW oleji motorový, ked som si nevynuloval počitač ale km mam zapisane ďakujem ,E65 730D

Odpoveď: Mňa osobne by štvalo,keby mi to svietilo na idrive...:)Ja menim olej po 15000km tachometrových.....
Odoslané od Lubomír dňa February 01, 2014 - 12:16 am
Ahoj chcel by som sa spýtať či sa dá nejako nastaviť volant ,auto je BMW 730D E65 r.v.2004

Odpoveď: Dá,džojstik na nadstavenie výšky a výsúvania volantu je na ľavo volantového stĺpika,ale to isto viete....
Odoslané od MiroslavGallo dňa February 01, 2014 - 12:23 am
Tak a tu je video toho mojho zazraku: http://www.youtube.com/watch?v=ld5S0_Ceces

Uz to podla mna nieje pojazdne v tomto stave, tak som to nechal tak jeden den, vcera nastartoval a pekne sa mu pohorsilo len tak z nicoho nic - vid video...

Zeby len nedosadajuce EGR? Podla mna to nemoze robit taky rachot a uplne odstavit motor...

Odpoveď: Veď je jasne vidieť,že to unika z oblasti egr chladiča,ktorý ste musel mať dole keď ste menil hlavný termostat.....treba to rozobrať a pozrieť,kde ste urobil chybu pri skladaní......
Odoslané od Peter dňa January 29, 2014 - 01:03 pm
Ahoj,

Chcel by som sa opytat ci si sa stretol s niecim takym:
Mam E46 benzin 2003. Alternator BMW Valeo 140A. Ked som si na palubnom nastavil aby mi zobrazovalo volty, tak sem tam vyskocili az na 18V ( vyplo komplet vsetky systemy v aute ) inokedy prestal dobijat totalne. Bez toho aby zacala svietit cervena bateria. Dal som ho na diagnostiku do PP - tusim mali reklamu aj u nas na bmwklube. Alternator je vraj v poriadku, ze bude chyba niekde v kabli. Vraj nejaky co dava signal, alebo z riadiacky motora. Vedel by si poradit?

Velka vdaka!

Odpoveď: Slaby diagnostik, keď podla tejto chyby mal vedieť!!!!!Alternator na repas,dáva vysoké špičky,treba repas alebo druhý!!!!
Odoslané od Jozef dňa January 29, 2014 - 01:00 pm
Vozidlo BMW X3 2.0d r.v. 2007 február. stav tachometra 170 000 km. Mám problém s ohrievaním motora. Teplota aj po prejazdení cca 30 km nevystúpi nad 60 stupňov. A keď tam vystúpi, tak potom opäť rýchlo klesá k modrému políčku. Je nutné výmena termostatu, alebo to môžu byť len teploty , ktoré sú pod bodom mrazu. Môže to mať negatívny dopad na motor , alebo iné súčasti ? Ďakujem za odpoveď.

Odpoveď: Termostaty je to bezna vec pri tychto km,dopad je väčšie opotrebenie motora a vyššia spotreba,určite vymeniť,original diel!!!!

<<first - <previous - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - next> - last>>