Do tejto sekcie môžete pridávať príspevky ohľadne problémov vašich BMW. V čo najrýchlejšom čase vám budeme odpovedať.

Pre odoslanie dotazu je potrebné mať zapnutý JavaScript

Meno:     E-mail:     

Dotaz:

Nezobrazuj e-mail  

 

Dotazy

Oznam: Nakoľko mám problém z kapacitou v guestbooku(príspevky), ktorá je obmedzená na cca. 600 príspevkov, tak som nútený staré príspevky zálohovať a premazávať!
<<first - <previous - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - next> - last>>
Odoslané od Juraj dňa December 25, 2013 - 01:16 pm
Zdravim.BMW e46 110kw 2003. zapajal som nove autoradio a subwoofer vsetko hralo krasne ale nenastartoval som auto.kluc v druhej polohe motor len cuka blikaju svetla a kurenie zvlastne vrci. cerpadlo bzuci pekne. mohol som tam nieco vazne viskratovat ?? poistky su ok

Odpoveď: Vybitá batéria najskôr...
Odoslané od Lukáš Kondrk dňa December 25, 2013 - 01:15 pm
Dobrý deň, potreboval by som poradiť prosím Vás už neviem na koho sa mam obrátiť ohľadom môjho auta BMW e46 320d menil som vodnú pumpu a teraz tečie asi poza vodnú pumpu ... potreboval by som keby ste mi poslali dáke schémi. Pretože mi v servise ju zle namontovali a nedali tam nejaký komponent. tak tečie prosím Vás o radu ...

Odpoveď: Treba to vyreklamovať tam kde vám to robili....schémy nemám žiadne, ide tesnenie medzi blok a vodnú pupmu a termostat má svoje tesnienie, inakade to nemá kade tiecť....
Odoslané od Juri dňa December 25, 2013 - 01:13 pm
Ahoj...mam otazku mam motor N46B20 e90 320i...kolisu mi otacky na volnobehu obcas to aj zdochne nepocitujem ubytok vykonu vsetko ok lambdy, katalyzator diagnostika ziadna chyba...mam podozrenie na separator oleja...skusal som prefuknut smerom zo sania co je blbost v protismere...ale mi tam zabublalo...PS mam otazku na obrazkoch su 3 vyvody...je tam blby pristup pod sanim...nemam risku oleja kam ide ten 3 vyvod? 1 hadica ide z vika ventilov do separatora zo separatora do sania a kam ide ta tretia? Rozmyslal som detekovat problem spojenim vyvodu z vika so sanim ako sa to prejavi ci sa ustali otacky atd nemoze to na skusku a detekovanie zleho separatora zrobit zlobu ked bude separator obideny? A ta 3 hadica v lufte??? DAKUJEM ZA INFO

Odpoveď: Je to blbosť, skušať obisť separátor, tie separatory by sa mali menit po 150 000km....ak niesu žiadne chyby na diag, treba skúsiť otestovať váhu,ale separátor robieva tieto problémy....
Odoslané od Richard dňa December 25, 2013 - 01:03 pm
Zdravicko, mam taky zaujimavy problem tiekla mi chladiaca zo zadnej priruby,z hadice co ide na expanznu nadobu. A Teraz pocas jazdy zasvieti kontrolka. Ked vypnem motor a znova nastartujem nesvieti. Vodu kontrolujem samozrejme pri studenom motore a nieje ziaden naznak ze by mizla odtial. Nemal niekto takyto problem ? alebo co to moze byt podla Vas ? Dakujem
E46 316i 77kW 1999 JN27108 M43TUB19
A pisal som ohladom toho separatora na mail :)

Odpoveď: Dolejte deci navyše či sa bude prejavovať ten problém....
Odoslané od ďuso dňa December 17, 2013 - 12:10 pm
Dobrý deň. bmw 325d r.v.2008, v meste kúri, pri rýchlej jazde mimo mesto nekúri. Ďakujem

Odpoveď: Termostaty typujem, alebo elektrická vodná pumpa možno, treba na to pozrieť...
Odoslané od michael dňa December 17, 2013 - 12:09 pm
zdravim... Potreboval by som poradit. Mam e65, 2004, 3l diesel...asi mesiac do zadu ako sa tak vyraznejsie ochladilo mam takyto problem. Akonahle je auto dlhsie odstavene a teda studene tak auto nastartuje v poriadku no pokial sa nezahreje tak pri doriahnuti 2000 otacok motor ako by sa na sekundu zastavil, otacky padnu a nasledne opat stupnu a az potom zaradi. Akonahle je motor zohriaty vsetko ide ako po masle. Ked za studena pridam viac plynu tak opat je vsetko v poriadu radi hladko, bez padania otacok. Prednedavnom mi svietila kontrolka motora pricom hlasil pdf filter... Na to motor automaticky isiel cez vyssie otacky a kontrolka po urcitej dobe zmizla. Je teda zrejme ze tuto zavadu sposobuje chlad... Ma to nejaku spojitost s pdf filtrom? Ze je ako by za studena stiahnuty (prisodzena reakcia akehokolvek materialu) alebo je problem v prevodovke? Ta totiz inac radi hladko, bez trhania, skakania atd. Dakujem za odpoved

Odpoveď: Toto je špecificky problém, ešte som sa s tým nestretol,ale môžeme na to pozrieť niekedy....dajte mi viac info do mailu,ako často to robí, či každý deň,atď...
Odoslané od Roland dňa December 17, 2013 - 12:07 pm
Zdravim..cital som tu jednu otazku ohladom 530d 142kw,ze mu auto netaha od spodu ze mu to vzdy podraduje,ze aky tam bol problem ak ste ho vyriesili...lebo mam taky isty problem ze auto nechce tahat od spodu a musi stale podradovat a mam zvysenu spotrebu...dakujem

Odpoveď: Môže byť problém z reguláciu turba,alebo z váhou vzduchu...treba na to pozrieť...
Odoslané od Miki dňa December 17, 2013 - 12:06 pm
Separator...najazdene ma 155.000 a straca sa asi pol litra na 5000 km

Odpoveď: No to je dosť....viac do mailu...
Odoslané od Jozef dňa December 17, 2013 - 12:05 pm
Ešte na doplnenie k tej X3 2.0d. Rok výroby 2007 počet km 170 000. Pri výmene mi o cca 1,5 l stúpla priemer. spotreba paliva.

Odpoveď: No niečo bude zle...
Odoslané od Jozef dňa December 17, 2013 - 12:04 pm
Dobrý deň, mám X3 2.0d pri poslednej diganostike hlásilo chybný 3 žhavič a váhu vzduchu. Obe súčasti boli vymenené , ale chybu s váhou vzduchu píše stále a svieti oranž. kontrolka motora. Kde môže byť chyba? Ďakujem

Odpoveď: Ťažko povedať, bez diag sa tu nepohneme...(((
Odoslané od Richard dňa December 12, 2013 - 12:44 pm
Zdravim, ako som cital info o odlucovaci oleja tak sa chcem opytat ci to ma moje auto ten starý odlučovač oleja . E46 316i 1999 77kW 1,9 VIN: JN27108. V zime ma ten modry dym aj na volnobehu aj pocas jazdy. Otacky kolisu dlhsiu dobu,olej to zere ale to moze byt tym ze to slzy na niektorych miestach. A ak to ma tak som presvedceny ze to menen nebolo tak potom prosim aj o cenovu relaciu dielu + vymena. Dakujem

Odpoveď: Cca 100€ to vychádza, viac do mailu keď tak..
Odoslané od David dňa December 12, 2013 - 12:41 pm
dobrý den, můžete mi prosím poradit, jaký je postup při výměně oleje v aut převodovce E61 525d r.v. 2005. případně navést na odkaz. Děkuji David

Odpoveď: Na youtube je dosť návodov!
Odoslané od tomas dňa December 12, 2013 - 12:40 pm
a zabudol som dodat ze to je 528i e39 rok97

Odpoveď: Myslel som si..)
Odoslané od tomas dňa December 12, 2013 - 12:40 pm
dobry den
chcel by som sa opitat vcom moze byt problem ked mi stale svietia dialkove svetla a packu som aj menil a nic stale svietia

Odpoveď: Býva poškodený licht modul, stretol som sa s tým pár krát pri E39 1996-2000
Odoslané od Miki dňa December 12, 2013 - 12:38 pm
Prepac este raz ja,co som sa pytal na ten separator oleja,zabudol som napisat ze ta E91 je benzinovy 2 liter automat,aj ten ma separator?Moze koli tomu ze nebol meneny zrat olej?Dik a pekny den

Odpoveď: Má aj ten,záleží koľko má km....ak by bol zanesený tak môže to byť problém,ale zase záleží od toho koľko oleja sa stráca....
Odoslané od ľudovít Žilák dňa December 09, 2013 - 02:40 pm
Dobrý deň,prosím Vás mám taký problém na BMWe61 ľavé zadné koleso stojí šikmo smerom do vnútra.A popritom silenbloky na ramenávh nemajú žiadnu vôľu sú v poriatku.Môže to mať niečo zo vzduchovým podvozkom,ktorý nefunguje 100%?

Odpoveď: Samozrejme, častý problém na tomto modeli...odchádza tam nivo kompresor....
Odoslané od Michal dňa December 09, 2013 - 02:39 pm
Dobrý deň, chcem sa spýtať či je v norme spotreba oleja cca 0,5L na 2000km? Olej tam je Castrol Edge 5W-30 a nový separátor oleja. Jedna sa o E46, 330d, 150kW, 2004.
Za odpoveď vopred ďakujem.

Odpoveď:

Odpoveď: Je to veľa....
Odoslané od Ivo Barta dňa December 09, 2013 - 02:38 pm
Dobry den. Prosim o radu. Zle mi startuje x5 e53. Na diagnostike ukazalo chybu nizky tlak na r railu pocas startovania. A dalsia diagnoza vypnute rele žhavenia! Je to možne? A ak ano tak co s tym?? Dakujem za radu!!! Barta.

Odpoveď: RJ žhavenia a nejaký problém z common railom....vyriešime nieje problém...
Odoslané od bugy dňa December 09, 2013 - 02:37 pm
dobry den..mam bmw e46, 320d, 100kw r.v.99..ked sa rozbieham na jednotke,nieco mi bucha v zadu a to iste robi aj ked zaradim dvojku a idem trochu do obratok,teda pri vacsom zatazeni...ale uz ostatne stupne okrem 1 a 2 to nerobia...ale nerobi to vzdy,niekedy ide uplne normalne...vopred dakujem za odpoved..

Odpoveď: Môže to byť differák,hardy spojka, odtrhnutý silenblok nápravnice, čokoľvek...
Odoslané od Miki dňa December 09, 2013 - 02:17 pm
Mam Bmw E91 r.vyr: 2007 a rad by som vedel ci tento model ma tiez separator oleja?Ak ano,kde sa nachadza a kolko stoji novy.Mizne mi olej,preto sa pytam,dik

Odpoveď: Má separátor, nachádza sa pod deklom motora na ľavej strane vedľa vzduchového filra...stoji okolo 60€...

<<first - <previous - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - next> - last>>