Do tejto sekcie môžete pridávať príspevky ohľadne problémov vašich BMW. V čo najrýchlejšom čase vám budeme odpovedať.

Pre odoslanie dotazu je potrebné mať zapnutý JavaScript

Meno:     E-mail:     

Dotaz:

Nezobrazuj e-mail  

 

Dotazy

Oznam: Nakoľko mám problém z kapacitou v guestbooku(príspevky), ktorá je obmedzená na cca. 600 príspevkov, tak som nútený staré príspevky zálohovať a premazávať!
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - next> - last>>
Odoslané od Draho dňa September 20, 2018 - 11:34 pm
to tiahlo je len u f10,u f11 tam nedali nic,ale aj tak dakujem
Odoslané od Draho dňa September 20, 2018 - 12:45 pm
Dobry den,mam bmw f11 r.v.2011,nejde mi otvorit kufor.Sklo otvorit ide,pri stlaceni tlacitka na otvorenie kufra pocut vzadu len cvaknutie.Ak je to kabelaz,ako sa k nej dostanem?Dakujem

Odpoveď: V nútri kufra by malo byť v tapacíre uvoľnujúce tiahlo...
Odoslané od Peter Vonderčík dňa September 20, 2018 - 12:44 pm
Dobry den mam bmw f30 a mam problem z prednymi brzdamy. Vymenil som kotuce ate platnicky textar kontakt opotrebovania bmw. Ked vymazem servis prednych brzd aj cez palubny aj cez diagnostiku tak ich vynuluje na 16000 km a priblizne po desiatich km mi vyhodi servis a dojazd platnickek 460 km cim to prosim vas moze byt?

Odpoveď: Skúsiť skontrolovať snímač, či sa nepredral o koleso, alebo druhý..
Odoslané od Vojtech Herčko dňa September 19, 2018 - 03:18 pm
Ahoj, na mojej e39 530d 142kw sa cosi deje s turbom. Auto prestalo ťahať repsektive začne TROCHU ťahať od 3000otačok... Bol som na origoBMW diagnostike a ukazalo že turbo proste netlači nič tie dva ukazatele tlaku proste jeden dokonca klesal nie stupal (ak som spravne pochopil jeden je skutočny a druhy vypočitavany diagnostikou niesom si ale isty. Sem tam počujem že píska pri vyššich otačkach ale auto nejde poriadne. Taktiež mi z tej strany tečie olej. Odišlo turbo? Alebo len daka hadička... spravil sa aj test variability a ta myslim že fungovala. Mam proste kupiť repasovane turbo zas 250€ alebo na čo sa pozrieť.. do 3000 je to mrtve proste hladky diesel potom sa to dako pozbiera trochu :D
Odoslané od Andrej dňa September 20, 2018 - 12:43 pm
ahoj počujem pri motori ako niečo cvaka a auto mierne trha (v určitých otačkach) takže podla mna to bude vstrekovač to je to klasicke cvak,cvak,cvak,cvak myslíš že vstrekovač už je odpalený ? alebo mam skúsiť nejaké aditíva naliat či sa to prečistí,, dakujem za odpoved.. a ak nie pripadne repas vstrekovačov kolko vychádza BMW M47N2

Odpoveď: Treba zistiť ktorý to je a vymeniť...
Odoslané od Matuss dňa September 17, 2018 - 12:40 pm
Zdravim vas,kedze sa blkzi zima chcem sa opytat ohladom webbasta mam e61 mal som problem z vodnou pumpou minhlu zimu tak som ju vymenil za vemo. Vymazali saa chyby a webasto sa snazilo naskocit ale asi po troch pokkkusoch to vzdalo. Dal som ho na repas a opat to iste a stale vypisuje chybu vodneho cerpadla. V com moze byt problem. Mam diagnostiky launch texu a bosh v praci. Stale ked vymazem chybu boshom tak na treti pokus je chyba spat

Odpoveď: Ešte jedna je priamo na webaste sa mi zdá...tú treba skontrolovať...
Odoslané od MK dňa September 17, 2018 - 12:39 pm
Zdravím, X3 12/2014, 2,0D, F25, B47D20, 140kW, automat, 70000. Mizne mi chladiaca zmes, najmä pri zvýšenej záťaži - naložené auto, dialnica cca 0,1L/100-200 odhad. Pri kľudnej jazde po okreskách, mesto takmer nič. Zmes aj vytláča cez viečko do prepadu. Viete to zdiagnostikovať? Ďakujem

Odpoveď: Vieme....ozvite sa na telefón, po polovici týždňa...
Odoslané od Michal dňa September 14, 2018 - 03:52 pm
dobry den, 2005/e61 touring - nefunkcne zadne brzdove svetlo na skle, nefunkcny stierac, ostrekovac ide ale stierac nestiera, okno sa do otvorit, co moze byt prbolem? pripadne odhad ceny servisu? dakujem

Odpoveď: Klasická chyba kabeláže 5tich dverí, odhad neviem dať lebo tam odchádzajú 4 zväzky,takže je to podľa toho koľko by sa opravovalo...
Odoslané od Bujak dňa September 14, 2018 - 03:50 pm
Zdar chcem dat na e90 330xd 2011 18 disky dopredu 8j et34 235/45 dozadu 9j et 37 265/40 obvod by mal byt presny na mm et dodrzane z tp co povies akurat neviem ci nebude problem pri zatacani v predu

Odpoveď: Neviem, nemám to otestované....treba dať podľa TP...
Odoslané od Filip dňa September 14, 2018 - 03:48 pm
Ahoj TTSIMIK chcel by som od teba poradiť..dali sme si na BMW e46 330d 150KW vymeniť vadné žhaviče a váhu vzduchu, po oprave nám vyhodilo dalšie chyby na diagnostike. Jedna sa:
4530 4530 (1297) manifold pressure regulation

Error counter: 1
Logistic counter: 39

Mileage 214440 km
mean engine speed 2427.25 rpm
coolant temperature 81.25 deg C
max rail pressure of the recent 10ms 874.36 bar
injection volume setpoint without volume offset 24.02 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 674.27 mg/Hub
value of boost pressure 1595.07 hPa
linearised APP1 40.94 %
Tastverhältnis zür Endstufenansteuerung 55.93 %
Tastverhältnis zür Endstufenansteuerung 79.56 %
atmosphaere pressure 974.76 hPa

positive Regelabweichung/Ladedruck zu niedrig
Test conditions not yet fulfilled
Error not occurred yet
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase

Error code: 45 30 11 02 00 00 01 27 53 C4 58 83 6F 3D 6B A2
34 47 65 63
-------------------------------------------------------------

4A42 4A42 EWS interface failure

Error counter: 1
Logistic counter: 40

Mileage 214560 km
mean engine speed 0.00 rpm
coolant temperature 33.06 deg C
max rail pressure of the recent 10ms 7.88 bar
injection volume setpoint without volume offset 0.00 mg/cyc
intaken air mass per cylinder 0.00 mg/Hub
value of boost pressure 994.46 hPa
linearised APP1 0.00 %
Battery Voltage 12056.55 mV
Vehicle speed 0.00 km/h
atmosphaere pressure 984.61 hPa

kein Signal
Test conditions fulfilled
Error present now, but not yet stored (debouncing phase)
Error would not cause a warning lamp to light up
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase
Fehler in Entprellphase

Error code: 4A 42 44 02 00 00 01 28 53 D0 00 53 01 00 00 65
00 4A 00 64
Prosí o radu. DAKUJEM A PEKNÝ DEŇ

Odpoveď: EWS bola chyba imobilizéra...ak auto štartuje neriešiť, a vidím tam chybu nízkeho tlaku turba, takže treba skontrolovať podtlaky alebo regulačný ventil...
Odoslané od Andrej dňa September 11, 2018 - 12:23 pm
Ahoj auto jemne cuka 1600-1800 otáčok podľa všetkého si myslím že to je EGR je to BMw E91 320D m47n2 sú tam ešte swirl klapky tak otázka znie je to EGR či sa mýlim a klapky treba zaslepit? + Prehrať software ?

Odpoveď: Klapky sú rizikové na tomto motore- určite off, egr môže podtrhávať,ale aj tryska by mohla,treba na skúšku odpojiť egr a vyskúšať......
Odoslané od Teodor dňa September 11, 2018 - 12:21 pm
E39 530DA motor hlási chybu eeprom. pristrojoka závadu vnútornej pameťe a prevodovka chybu sledovania stupňa 4. poprosím o radu auto ide ale predtým šlo auto hladšie podrobnosti viem upresniť Prosím o radu

Odpoveď: Treba to obhliadnuť, keď tak sa ozvite budúci týždeň....
Odoslané od Daniel dňa September 11, 2018 - 12:20 pm
zdravim bmw x 5 e70 210kw po vymene rozvodu kde vyberali motor s prevodovkou rezonuje motor na volnobehu.Vsimol som si ze do prednych spodnych silentou idu hadicky,su to podlakove?Maju nejaku funkciu alebo nejak monitoruju chvenie?Vsimol som si akonahle vypnem motor brzda stvrdne asi to bude mat nejaky suvis.

Odpoveď: Hadičky regulujú tuhosť silentblokov, treba to spojazdniť tak ako to bolo..
Odoslané od Marek dňa September 11, 2018 - 12:19 pm
Zdravím mam problem s ccc modulom stale restartuje viete mi poradit čo s tym?

Odpoveď: Ak je všetko ostatné ok na optike,tak treba opraviť ccc....
Odoslané od peter dňa September 04, 2018 - 03:01 pm
Dobry den chcem sa vratit k tretiemu prispevku nize ohladne spotreby 525d zle som napisal spotreba sa drzi na 9,3 a pri dlhsej jazde klesne na 8,9 9,0 l ci ma v norme spotrebu ale bo by mala by mensia. dakujem.

Odpoveď: Odpovedané.....
Odoslané od Marcel dňa September 04, 2018 - 03:01 pm
Dobrz den, chcem sa opytat či mi neviete poradit, mam e46 320d 100 kwh, auto za jazdy zhaslo a nejde nastartovat. Diagnostika vypísala chybu 44elektromagnetický ventilvstrekovanej dávky a chybu 42 riadiaci modul DDE.

Odpoveď: Čerpadlo KO...
Odoslané od Schmiedl dňa September 04, 2018 - 03:00 pm
Dobrý deň som zo Serede momentálne v Holandsku. Mam bmw 5 e53 r. v 2006.dal som meniť aktuator remenicu alternátor olej. Bohužiaľ ma asi zle rozumel a vymenil olej aj v prevodovke ale filter nie. A odvtedy mam problém trhá a občas ako keby sa ozubené kolečka delí. Okrem toho ze auto píska ti dvetisíc otáčkach ako kamión diagnostika neukázala zle turbo. Rád by som sa poradil a poprípade dohodol na termíne kedy by som mohol prísť na presne určenie chybí a poprípade opravy. Ďakujem schmiedl.

Odpoveď: Zavolajte si budúci týždeň a dohodneme...
Odoslané od peter dňa September 04, 2018 - 02:59 pm
Dobry den chcel by som sa opytat ci je realna spotreba pal. na bmw e60 525d rok 04drzi s mi na 8,5 l a na dlhsej trase klesne na cca 8,3 l ci je to realna spotreba , ci by namala sa hybat menej. co sa tika zavad vsetko bez zavad.ak by mala byt mensia vcom by mohol byt problem vstreky skontrolovane su ok,Dakujem za skoru odpoved.

Odpoveď: AK je to automat, tak na dlhých trasách aj menej, ale koľko presne, to je podľa štýlu jazdy....ale mala by byt +- okolo 7,5L
Odoslané od Martin dňa August 30, 2018 - 03:14 pm
model F30 (2015), 318d, manual, najazdenych 145 000 km - kupena jazdenka. Vymenil som vsetky filtre (palivovy, mikro, vzduchovy, olejovy + olej), prednedavnom boli menej predne+zadne brzdy + brzdova kvapalina. Pocitovo vnimam tuchsiu spojku. Co by ste mi pripadne odporucil dat preventivne skontrolovat/vymenit? (olej do prevodovky, kontrola vstrekovacov, dpf, prevodovka, remen..?)...

Odpoveď: Dobrý servis musí vedieť čo pri takých km skontrolovať aj bez mojej rady:-)))
Odoslané od Michal dňa August 30, 2018 - 03:12 pm
Zdravím e39 530d točí ale nenaštartuje iba na štart sprej voľnobeh drží aká by mohla byt zavádza?

Odpoveď: Treba diag, možný problém z tlakom paliva...

1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - next> - last>>